پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل اصرار بارسلونا برای جذب هافبک آژاکس

زمان ارسال : جمعه 30 شهریور 1397
به گزارش mundodeportivo، در هفته‌ای که گذشت، نمایندگان بارسلونا از جمله آبیدال و پلانس، بازی‌های سه گزینه باشگاه در نقل و انتقالات را زیر نظر گرفتند. رابیو، پوگبا و البته دی یونگ. ستاره 21 ساله آژاکس در جریان پیروزی پر گل تیمش برابر آاک آتن این بار به عنوان یک مدافع میانی ایفای نقش کرد. دی یونگ که ذاتا یک هافبک میانی است، در این پست هم که بارها در آن بازی کرده، عملکرد بسیار خوبی داشت.

در واقع همین چند پسته بودن و عملکرد خوب در همه پست‌ها باعث شده بارسا تا این اندازه به دی یونگ علاقه‌مند باشد. فرنکی هافبک باتکنیک و باهوش است که در زمینه بازیخوانی و بازیسازی مهارت بالایی دارد اما در آژاکس در بسیاری از بازی‌ها از او به عنوان مدافع میانی سمت راست استفاده شده و می‌شود چون او نشان داده در این پست هم کارایی بالایی دارد.

بارسا، دی یونگ را یک جانشین ایده آل برای بوسکتس می‌بیند. در واقع ویژگی هایی که ذکر شد باعث شده تا کادر فنی بهترین پست برای دی یونگ را هافبک دفاعی قلمداد کند. با این حال شکی نیست که جایگزینی پیکه نیز یکی دیگر از مسائلی است که باشگاه به آن فکر می‌کند. در حال حاضر بارسا تنها یک مدافع میانی راست پا در اختیار دارد و با توجه به بالا رفتن سن پیکه، نیاز به جذب یک جانشین، ضروری به نظر می‌رسد.

بارسا می‌داند که خود بازیکن دوست دارد برای آنها بازی کند اما نکته اصلی، جلب رضایت آژاکس است که به نظر نمی‌رسد با رقمی معقول راضی به فروش این ستاره شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.