پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه کسی بی انضباطی های دمبله را به مدیران بارسلونا لو می دهد؟

زمان ارسال : چهارشنبه 21 آذر 1397
دمبله یک ماه پیش بدون هیچ دلیل موجهی در تمرین بارسلونا حاضر نشد و سپس از فهرست بازی با بتیس خارج شد. او یکشنبه نیز دو ساعت دیر در تمرین حضور یافت و علت آن را خواب ماندن عنوان کرد. حالا دیگر همه متوجه شده اند که بی انضباطی های دمبله در بارسلونا یک اتفاق جدید نیست. او البته این بار تنبیه نشد و حتی شب گذشته برابر تاتنهام به میدان رفت و یک سوپرگل زیبا هم به ثمر رساند.





روبرت فرناندز، مدیر ورزشی سابق بارسا که دمبله با نظر مستقیم او جذب شد، به مارکا گفت:« به گل دمبله نگاه کنید. فوق العاده بود. همه چیز با پرس او روی مدافع تاتنهام شروع شد یعنی دقیقا همانی که همیشه از او انتقاد می شود؛ اینکه خوب پرس نمی کند.»

فرناندز ادامه داد:« او بازیکنی جوان با توانایی های بالاست و باید بارسا از او محافظت کند. من هم فوتبال بازی کرده ام و همیشه بوده اند بازیکنانی که به دلیل خواب ماندن، تمرینات را از دست داده اند. این اتفاق جدیدی نیست. دمبله 21 سال دارد و نه 27 سال. در این سن می توان از برخی مسائل چشم پوشی کرد و به مدیریت بازیکن پرداخت.
برای من جای سوال اینجاست که چرا خیلی زود خبر بی انضباطی دمبله به رسانه ها لو داده می شد. چه کسی این کار را انجام می دهد؟ نمی خواهم بگویم که از داخل باشگاه کمپینی علیه دمبله ایجاد شده و به این هم واقفم که او اشتباهاتی داشته اما باید از بازیکن خودی دفاع کرد. او می تواند ستاره بزرگ بارسا در سال های بعد باشد. نباید چنین استعدادی را نابود کرد.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.