پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگانبورسیا دورتموندبورسیا دورتموند-اتلتیکومادریداتلتیکومادریدبارسلونابارسلونا-پاری سن ژرمنپاری سن ژرمن

آلبا: من و مسی نوعی تله پاتی با هم داریم!!!!!

زمان ارسال : چهارشنبه 26 دی 1397
آلبا سال 2018 روزهای خوبی را با بارسا سپری کرد و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا و کوپا دل ری داشت. همکاری او و مسی در زمین نیز مثال زدنی است و بارها منجر به گلزنی های فوق ستاره آرژانتینی شده است.





آلبا پس از دریافت جایزه گفت:« دریافت این جایزه برای من یک افتخار بزرگ است. خوشحالم که خانواده ام اینجا هستند و باعث رضایت خاطرشان هستم.»

آلبا که این روزها بحث تمدید قراردادش سوژه داغ رسانه هاست، در پاسخ به سوالی در این رابطه و در حالی که به بارتومئو(رئیس بارسا) اشاره می کرد، با لبخند گفت:« این را بهتر است از رئیس بپرسید.» او سپس ادامه داد:« هشت سالم بود که به آکادمی بارسا آمدم. آنجا رشد کردم و سپس به والنسیا رفتم و دوباره برگشتم. بارسا همه زندگی من است و واضح است که دوست دارم سال ها اینجا بمانم. بارسا بهترین باشگاه دنیاست.»

مسی گفت:« او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و بازی در کنارش بسیار راحت است. من و مسی به نوعی تله پاتی داریم و همکاری هایمان به خوبی نتیجه داده است. امیدوارم در ادامه فصل بازهم بتوانم به او پاس گل بدهم.»
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.