پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولتیماتوم بارسلونا به رابیو؛ یاحالا یا هیچوقت!!!

زمان ارسال : یکشنبه 30 دی 1397
هفته هاست که از رابیو به عنوان بازیکن فصل بعد بارسلونا نام برده می شود. ستاره ناراضی پی اس جی که قصد تمدید ندارد، از ابتدای انتقالات زمستانی آزاد بوده تا با باشگاه های مختلف وارد مذاکره شود. مادر او که ایجنتش محسوب می شود، نه تنها با بارسا که با باشگاه های بزرگ دیگری چون بایرن و یوونتوس هم وارد مذاکره شده و در حال بررسی پیشنهادات است.

در این بین شانس بارسا بیشتر از تیم های دیگر ارزیابی می شد اما با گذشت زمان، این بازیکن هنوز پاسخ قطعی خود را به سران بارسا نداده است. این موضوع به مذاق بارسایی ها خوش نیامده و طبق ادعای موندودپورتیوو اخیرا به مادر رابیو اولتیماتوم داده اند که همین هفته پاسخ نهایی خود را بدهد. به عبارتی یا حالا یا هیچوقت و اکنون باید دید که واکنش ورونیک رابیو که به سرسختی در مذاکرات مشهور است، چه خواهد بود.
رابیو اخیرا همراه پی اس جی به اردوی زمستانی قطر نرفت و در پاریس ماند تا شایعات جدایی او در انتقالات ژانویه بیشتر شود. پی اس جی با دریافت تنها 15 میلیون یورو راضی به فروش رابیو است ولی مادر او برای گرفتن پاداش انتقال، قصد دارد تا انتهای فصل صبر کرده و پسرش به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی اش شود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.