پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افزایش تنش بین راموس و سران رئال

زمان ارسال : چهارشنبه 3 بهمن 1397
در برنامه ال چیرینگیتو ادعا شد که درخواست اخیر راموس از مدیران رئال، باعث افزایش نارضایتی‌های باشگاه از او شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که مشکلات موجود در باشگاه رئال مادرید روبه به افزایش است. شب گذشته برنامه «ال چیرینگیتو» از وجود برخی مشکلات پشت پرده در روابط میان راموس و مدیران باشگاه خبر داد.

طبق ادعای این برنامه، درخواست راموس برای افزایش حقوقش از 10 میلیون یوروی فعلی به 18 میلیون یورو به مذاق مسئولان باشگاه خوش نیامده است به خصوص که کاپیتان کهکشانی‌ها در حال حاضر 33 سال سن دارد و در پایان قرارداد فعلی‌اش یعنی سال 2021، 35 ساله خواهد بود.

دلیل نارضایتی دیگر باشگاه از راموس ظاهراً عملکرد ضعیف او در رهبری خط دفاعی تیم در فصل جاری بود که گویا نارضایتی گروهی از بازیکنان تیم را هم در پی داشته است. اظهارات منفی راموس پس از اخراج خولن لوپتگی از سرمربیگری رئال مادرید درباره احتمال روی کار آمدن آنتونیو کونته هم مورد دیگری بوده که نارضایتی مسئولان باشگاه را از کاپیتان آندلسی‌شان به همراه داشته است.
چیرینگیتو در پایان به تیره شدن روابط راموس با برخی دیگر از اعضای تیم در رختکن هم پرده برداشته و مدعی شده است که حرکت خشن چندی پیش او روی هم‌تیمی‌اش رگیلون در یکی از جلسات تمرینی رئال مادرید، سبب شده که گروهی از بازیکنان تیم دیگر مانند گذشته برای مدافع میانی اسپانیایی تیم احترام قائل نباشند، از جمله ایسکو که ظاهراً حتی با راموس صحبت هم نمی‌کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.