پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل تفکرات ارنستو والورده

زمان ارسال : شنبه 6 بهمن 1397
سلام دوستان امروز می خواستم درباره ی موضوع تفکرات والورده صحبت کنم:
والورده از زمان حضور در نیمکت آتلتیک بیلبائو مردی دارای تاکنیک های دفاعی و عمل بر ضد حمله بود که در بارسلونا،حداقل این نوع بازی در تضاد هست.
موضوع دیگر استفاده ی والورده از بازیکنان قدرتی و سرعتی می باشد. از بازیکنان سرعتی برای انتقال توپ از دفاع به حمله توسط کانال هایی و از بازیکنان قدرتی به دلیل جنگندگی آن ها در دفاع و حمله می باشد به همین علت برآن است که والورده به بازیکنان فیزیکی علاقه مند است.
علی رغم میل والورده به بازی های به قول معروف counter-attack)ضد حمله) با توجه به فشار رسانه ها مجبور به تغییر روش بازی شد. حتی گاهی در فصل اول حضور والورده می دیدیم که بارسلونا در مقابل تیمی مثل ویارئال۲۰دقیقه دفاع می کند.
نکته ی دیگر بحث نتیجه گرایی او می باشد. والورده در این فصل با وجود تعدد زیاد هافبک های با کیفیت نظیر بوسکتس آرتورو ویدال،آرتور ملو،ایوان راکیتیج،فیلیپه کوتینیو هنوز نتوانسته آن باری بازی جسورانه و بی رحم را به وجود بباورد.
از ویژگی های مثبت این قصل والورده استراحت به مسی و گاهی سایر بازیکنان کلیدی تیم می باشد. والورده با عبرت گرفتن از فاجعه ی رم می داند که بارسا برای قهرمانی ucl به یک لیونل مسی آماده نیاز دارد‌.
یکی از معایب تفکرات والورده استفاده از بازیکنان در پست غیر تخصصی آن ها می باشد که باعث شده برخی از بازیکنان عملکرد همیشگی خورد رو نداشته باشند.نظیر:مالکوم پست اصلی وینگر راست>>پست در بارسلونا وینگ چپ فیلیپه کوتینیو پست اصلی هافبک چپ>>پست در بارسلونا وینگر چپ
یکی از بهترین ویژگی های والورده آرام سازی جو موجود در رختکن می باشد.این آرام سازی در هنگام خروج رکوردشکن نیمارو شکست در سوپر کاپ اسپانیا توسط رئال مادرید خیلی به درد خورد.
والورده بیشتر به خط میانی با حضور دو هافبک تدافعی استفاده می کنه به طوری که در بازی های رسمی (بوسکتس و راکیتیچ) و از بازی های کوپا دل ری(راکیتیچ و ویدال) استفاده میکنه. علی رغم خط هافبک کند والورده به دفاع های کناری و وینگر های سرعتی علاقه مند هست که که می توان به عثمان دمبله،نلسون سمدو و جوردی آلبا اشاره کرد
جمع بندی
مطمناً والورده بهترین برای بارسا نخواهد بود وجزء بدترین ها هم نخواهد بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.