سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نه نزدیک و نه دور ، دلیخت بالاخره میاید؟

زمان ارسال : شنبه 4 خرداد 1398
یونایتد! گویا تنها تیمی است که همچنان دلیخت را میخواهد از چنگ بارسا خارج کند ولی چرا احتمال آمدن دلیخت به بارسا بیشتر از نیامدنش است؟

بخشی از دلایل آمدن:

۱-صحبت ها و علاقه خود دلیخت:

دلیخت بارها گفته است که میخواهد در تیمی بازی کند که سهمیه سی ال را داشته باشد و تا کنون از علاقه امدن به بارسا گفته است ، بعید است با این صحبت ها ، دلیخت به تیمی برود که سهمیه لیگ اروپا را گرفته است.

۲- صحبت های بارتومئو:

بارتومئو چند روز پیش گفت که بعد از فینال کوپا خرید دو بازیکن را اعلام میکنیم ، به احتمال بالا یکی از این دو بازیکن ، دلیخت میباشد ، به هر حال باید صبر کرد تا ببینیم ایا دلیخت یکی از این دو میباشد یا خیر؟

۳- دی یانگ و نزدیکان:

دلیخت بعد از بازی اخر در لیگ هلند اعلام کرد که امیدوار است سال دیگر در کنار دی یانگ بازی کند ، همچنین پدر نامزد دلیخت نیز اعلام کرد که دلیخت به او گفته است که امیدوار است سال دیگر در بترسا باشد.

۴-تن هاگ و کومان و کادر مدیریتی:

کومان سعی دارد تا دلیخت را متقاعد کند تا در بلوگرانا توپ بزند البته علاوه بر کومان ، تن هاگ و وندرسار نیز اعلام کردند که دلیخت به احتمال بالا در لالیگا توپ خواهد زد.

۵-ادعای دلیخت:

هنگامی که از دلیخت پرسیده شد که چه در تیمی بازی خواهی کرد ؟ دلیخت جواب داد آنچه در روزنامه ها مینویسند ، چیزی که مشخص است دلیخت شخصا علاقه دارد تا در بلوگرانا بازی کند.

۶- روزنامه ها و کارشناسان معتبر:

اسکای ، بیلد ، اکیپ و گیم بالاگ مدعی شده اند که دلیخت به بارسا خواهد آمد برعکس دشمنان خودی بارسا یعنی موندو که اصلا دوست ندارد دلیخت به بارسا بیاید


بخشی از دلایل نیامدن:

۱- رایولا ، رایولا و گربه نره:

مهمترین دلیلی که شاید بتوان برای نیامدن دلیخت گفت گربه نره میباشد ، گربه نره میخواهد از این انتقال ۱۵ میلیون یورو به دست بیاورد ولی بارسا نمیخواهد بیشتر ۱۰ میلیون یورو به او بدهد ، انها معتقد هستند که دلیخت شخصا رایولا را راضی میکند ولی رایولا میخواهد از این انتقال بیشترین سود را به دست بیاورد حالا چه بارسا چه شموشک نوشهر

۲- پیشنهاد بهتر یونایتد:

مدیران یونایتد قصد دارند حقوقی بالاتر از پیشنهاد بارسا به دلیخت ارائه دهند تا او را جذب کنند همچنین آنها به بازیکن قول فیکس بودن را داده اند چیزی که دلیخت میترسد در بارسا نیمکت نشین بشود ، این را والورده نشان داده که کاری به استعداد و لیاقت ندارد و فقط بر اساس علاقه شخصی به بازیکن ، بازی میدهد چون اگر بر اساس لیاقت بود الان باید راکیتیچ را میخ نیمکت میکرد و به مالکوم بیشتر بازی میرسید.

همه این ها حدس و گمان هست و تا دلیخت قرارداد را با تیم بعدی خود امضا نکند هیچ چیز رسمی نشده است و باید صبر کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.