پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تولدت مبارک بهترین تاریخ

زمان ارسال : دوشنبه 3 تیر 1398
روز 24 ژوئن سال 1987 در روزاریو، بهترین بازیکن تاریخ، لیونل مسی فرازمینی متولد شد تا تمامی اسطوره های فوتبال در مقابلش تعظیم کنند و به ما بفهماند فوتبال فقط یک ورزش ساده نیست.

کمتر کسی فکرش را میکرد پسربچه ارژانتینی با تمام مشکلات جسمی در کودکی و نوجوانی بتواند به جادوگر مستطیل سبز فوتبال با یک توپ شود، کسی که اولین خوشحالیش روی شانه های شاعر فوتبال بود حالا در ۳۲ سالگی لشکر تک نفره است.

بازیکنی که هواداران بارسلونا ارزوی دارند هر روز بازی کند و کار فوق العاده انجام دهد کم کم دارد به پایان فوتبالش نزدیک میشود.

برای ما ایرانیا احتمالا خاص تر بوده ، هر کسی که عاشق فوتبال و هوادار بارسلونا بوده و هست ، میشه گفت بیشترین لذت و دلخوشیش در این مشکلات دیدن بازی های پادشاه فوتبال هست.

کاش میشد زمان رو به عقب برد و دکمه زمان را نگه داشت ، کاش میشد تو شب نیمه نهایی سال ۲۰۱۱ و بازی جلو رئال زمان رو نگه داشت کاش میشد بعد از شب بازی با بایرن مونیخ سال ۲۰۱۵ در نیوکمپ زمان رو نگه داشت تا کینگ پیر نشه یا میشد زمان رو در انفیلد نگه داشت تا غمت رو نمیدیدیم.

زمان زود گذشت بازیکنی که در باشگاه مخالف بستن قرارداد با او بودند حالا بیش از یک دهه است که در اوج است.

حرف برای گفتن زیاد است ولی نمیتوان او را با این متن ها و امار و ارقام توصیف کرد، گفتنش دردناکه ولی تولد ۳۲ سالگیت مبارک بهترین تاریخ و پدر رئال و لالیگا



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.