پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بخش اول ، چرا انتقال دلیخت به بارسا منتفی شد؟

زمان ارسال : پنجشنبه 27 تیر 1398
قبل از هر چیزی این دو بخش خلاصه چند مقاله و نشریه معتبر هستن .بارسلونا از تابستان گذشته به شدت به دنبال دلیخت بود و از پارسال موافقان و مخالفانی داشت که بعد از جذب تودیبو مخالف ها بیشتر شد که در راس آنها سگورا بود.
پپ سگورا هر بازیکن با کیفیت و بااستعدادی در دوران بارتومئو به بارسلونا نیامده است یا جدا شده است نام او پیدا میشود کسی که میگوید اگر بارسا را میخواهی باید با کمترین هزینه بازی کنی و شاید اخراج او از والورده هم مهمتر باشد. سگورا مخالف اول و اصلی دلیخت در باشگاه بود او بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم مخالفت خود را با خرید او اعلام کرد و بعد از جذب تودیبو اعلام کرد که ما نیازی به دلیخت نداریم و مدافعان بهتری پیدا میشود و با همین حرف ها بقیه اعضای هیئت مدیره را همراه خود کرد و جالب اینکه مسئول بستن قرارداد با دلیخت سگورا بود هیچ کدام از اعضای باشگاه به غیراز بارتومئو و تعداد کمی از مدیران موافق دلیخت نبودند تمام پیشنهادهایی که بارتومئو میداد اعضای هیئت مدیره مخالفت میکردند و موافق دادن حق کمیسیون بالا به رایولا نبودند ولی بالاخره با تمام مشکلات پیشنهاد ها یکی یکی داده شد. از پیشنهاد اول شروع میکنیم:

پیشنهاد اول بالاترین پیشنهاد ثابت:
پیشنهاد اول بارسلونا به دلیخت حقوق ثابت 10 میلیون یورویی و 4 میلیون یورو متغیر بود و حق کمیسیون 7 میلیون یورویی به رایولا بود ولی این پیشنهاد برای رایولا کم بود و اعضای باشگاه مخالف بودند پول زیادی خرج حقوق بازیکن و ایجنت او شوند و پیشنهاد دادند که حقوق دلیخت را کاهش دهند و حق رایولا را افزایش دهند. این پیشنهاد زمانی فرستاده شد که مسئله گریزمان مهم نبود.

پیشنهاد دوم حقوق کمتر کمیسیون بیشتر :
پیشنهاد دوم بارسلونا حقوق 6.5 میلیون یورویی ثابت و 3 میلیون یورو متغیر بود و حق کمیسیون 9 میلیون یورویی به رایولا بود ولی رایولا بیشتر میخواست و سگورا و اعضای باشگاه مخالف بودند و میگفتند حقوق کمتر و کمیسیون بیشتر و در جلسه ای که یکی از مدیران با خانواده و ایجنت دلیخت داشت یک جمله را گفت دلیخت بارسلونا را میخواهد باید با توقع کم بیاید و ما پول زیادی به رایولا نمیدهیم و شاید از اینجا رایولا تمام انرژی اش را گذاشت تا او نیاید.

۱۶ آوریل، دلیخت رسما از بارسا دور شد:
بعد از بازی یووه و آژاکس در تورین یووه یک پیشنهاد عالی به رایولا و یک حقوق بالا به دلیخت پیشنهاد داد که او رسما از بارسا دور شد ، شاید به همین دلیل بود که رایولا از آن زمان به شدت شروع کرد به مزایده گذاشتن بازیکن

پیشنهاد اخر پیشنهاد خود بارتومئو ، دلیخت نزدیک شد:

این بار با تمام مخالفت های باشگاه خود بارتومئو پیشنهاد بسیار جذابی به دلیخت و ایجنتش داد پیشنهادی که حتی یووه هم در پیشنهاد اول نداد . ۹ میلیون یورو ثابت و ۶ میلیون یورو متغیر 25 بازی فیکس در فصل اول افزایش حقوق پس از سه سال به 13 میلیون یورو ثابت و 3 میلیون یورو متغیر و حق کمیسیون 11 میلیون یورویی به رایولا ، استخدام دوست دختر دلیخت در شرکت مدلینگ همه چیز خوب پیش میرفت و توافق انجام شد حتی با محرومیت رایولا همه فکر میکردن پیوستن او قطعی است ولی......

۱ جولای، رایولا همه چیز را نابود کرد:

در بخش دوم



مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.