پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد یووه : سه بازیکن بدهید ، سه بازیکن بگیرید.

زمان ارسال : سه شنبه 29 مرداد 1398
در روز های گذشته مدیر ورزشی یووه در بارسلونا به منظور مذاکره با بارسا برای به خدمت گرفتن میراندا و واگذار کردن روگانی به بارسا حضور داشت ، ولی به نقل از منابع معتبر ایتالیایی و اسپانیایی این معامله شامل شش بازیکن است.

پیشنهاد اول: میراندا - روگانی:

یووه ای ها میخواهند یک ذخیره جوان برای دفاع چپ جذب کنند به همین منظور میراندا را بهترین گزینه میدانند ، نه میراندا و نه روگانی هیچ کدام در تفکرات مربی های خود جایی ندارند و مدیر ورزشی یووه این معامله را به بارسا پیشنهاد کرده است.

پیشنهاد دوم: عشق والورده - امره جان:

به نقل از اسپورت ، آ اس و توتو اسپورت ساری راکیتیچ را برای پست هافبک خود میخواهد و به مدیران یووه گفته است امره جان در برنامه های او جایی ندارد ، مدیر ورزشی یووه در این سفر پیشنهاد معاوضه این دو بازیکن را داده است و تمام تلاش خود را میکند تا خواسته های ساری را انجام دهد و شکی نیست کندن راکیتیچ از بارسا از غنی سازی اورانیوم سخت تر است و به همین منظور امره جان را به بارسا پیشنهاد داده است.

پیشنهاد سوم : عجیب ترین پیشنهاد:

ساری برای زوج رونالدو درخواست یک مهاجم تمام عیار کرده است و مدیر یووه در این سفر پیشنهاد معاوضه سوارز و مانژوکیچ به علاوه پول را داده است و طبق گفته نزدیکان به بارسلونا این پیشنهاد درجا رد شده است چون نه سوارز و نه باشگاه هیچ کدام نمیخواهند این معامله انجام بشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.