پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اولویت ها!!!

زمان ارسال : سه شنبه 12 تیر 1397
بسم حبیب دلها

دوستان سه سال هست که رئال داره یو سی ال را میبره!
تنها مزیت رئال نسبت به بارسلونا اینه که رئال دارای  نیمکتی به شدت قوی هست و میتونه توی کوپا دل ری و بعضی بازی های کم اهمیت لالیگا با ترکیب دوم که فوق العاده قوی هست به میدان بره.
این کار در مرحله اول باعث میشه که بازیکنان اصلی برای بازی های مهم لالیگا و لیگ قهرمانان آماده و قبراق باشند!
در مرحله دوم این کار باعث شکوفا شدن استعدادهای جوان میشه!چون اونا به راحتی بهشون بازی میرسه و مورد حمایت قرار میگرن!در نتیجه مدام بازیکنانی با کیفیت ساخته میشن!نمونش:آسنسیو،ایسکو و ...


اما حالا بارسلونا;

بارسلونا همانند هواداراش به کسب هر سه جام فکر میکنه. برای همین با ترکیب اصلی به مصاف تمام تیم ها میره!این کار باعث میشه بازیکنان برای نیم فصل اول و همچنین نیمی از بازی های فصل دوم پر انرژی و باصلابت ظاهر بشن ولی در مقطع حساس شارژ بازیکنان تموم میشه و بارسا به زور لالیگا و احتمالا کوپا را میبره و توی لیگ قهرمانان تحقیر میشه!

اما راه حل:خوب،خیلی ساده هست. اولویت ها باید توی تیم عوض بشه. یعنی بارسا باید با جوانان و استعدادهای خودش به مصاف تیمها توی کوپا و بازی های کم اهمیت لایگا بره وانرژی بازیکنان اصلی را برای بازی های حساس نگه داره.
خیلی ها از جمله خودم از تیم انتقاد دارن که چرا تیم قادر به ساختن بازیکنان باکیفیت نیست و همه پس از مدتی تبدیل به لورد میشن. دلیلش اینه که بازی بهشون نمیرسه و دلیل بازی نرسیدن بهشون اینه که تیم برای اینکه به 3 جام برسه،حاضر به ریسک نیست و شدیدا تاکید به استفاده از ترکیب اصلی در هر سه تورنمنت را داره.
این فصل با اومدن بازیکنان جدید و جوان،بارسا میتونه با بازی دادن به اونا در برخی بازی های لالیگا و کوپا دل ری کمکشون کنه تا استعدادشون را شکوفا کنن و اعتماد به نفسشون را بالا ببرن!
شاید سه گانه در فصل پیش رو محقق نشه ولی به راحتی با پیاده کردن این برنامه بارسا میتونه نیمکتش را به شدت تقویت کنه و در 2 فصل آینده مدعی کسب سه جام باشه.
خدارا چه دیدید. یهو فصل بعد بارسا سه گانه گرفت!
انشاءالله با پایان فصل نقل و انتقالات و مشخص شدن مهره های تیم یک پست درمورد ترکیب های مناسب در بازی های مختلف میذارم.

اینا نظرات بنده حقیر بود و خوشحال میشم شما هم نظر بدید!

به امید قهرمانی بارسلونای کبیر در تمامی جام ها
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.