پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید آدرین رابیوت؛نفع یا ضرر؟؟!!

زمان ارسال : پنجشنبه 21 تیر 1397
آدرین رابیوت هافبک 23 ساله پاری سن ژرمن،پس از خروج پائولینیو شدیدا به بارسلونا لینک شده است.گزارشات حاکی از توافق بارسا با این بازیکن بر سر مسائل مالی است.در این پست قصد دارم راجع به کیفیت این هافبک فرانسوی صحبت کنم!

قبل از هر گونه بحث درباره کیفیت این بازیکن باید بگم که این بازیکن برای ماندن در پاریس دو شرط دارد که یکی بحث حقوق هست و دیگری حضور در ترکیب ثابت!
بحث اول برای بارسایی ها خیلی آشناست؛چون مارکو وراتی گزینه خرید پیشین بارسلونا از نام این باشگاه برای افزایش دستمزد خود استفاده کرده بود.حالا هواداران بارسلونا بیم آن را دارند که این قضیه برای رابیوت نیز تکرار شود؛از این رو هواداران به ویژه خودم به این مذاکرات چندان خوشبین نیستند.در ضمن شروط رابیوت برای ماندن در تیم پاری سن ژرمن مهر تأییدی بر تکرار تلخ ماجرای وراتی و گریزمن میباشد!

جدا از این مباحث،باید کیفیت رابیوت را تحسین کرد.ژاوی درباره رابیوت گفته بود که او برای بازی در بارسا مشکلی ندارد و کاملا مناسب است.همچنین در فصل گذشته خبر از انتقال این هافبک فرانسوی به رئال برای جایگزینی لوکا مودریچی که پا به سن گذاشته،به گوش میرسید!من کیفیت این بازیکن و حتی موفقیتش در بارسا را رد نمیکنم و حتی حاضر به تضمین کیفیت او هستم اما بحث سر موضوعی دیگر است.
.
.
بارسا در میانه زمین بازیکنانی چون بوسکتس،راکتیچ،گومز و آرتور را دارد.باید به این نکته توجه داشت که بارسا در فکر خرید دی یانگ نیز هست؛در ضمن روبرتو در این فصل بنا به گزارشات به خط هافبک باز میگردد.با این حساب بارسا در مرکز خط هافبک خود دچار شلوغی میشود.اما خوب گومز به احتمال زیاد از تیم خواهد رفت!
پس بوسکتس،راکتیچ،آرتور،دی یانگ،رابیوت و روبرتو گزینه های والورده در میانه زمین هستند!
اما مشکل همینجا ختم نمیشود زیرا اوریل بوسکتس از تیم دوم در انتظار رسیدن به تیم اصلی به سر میبرد!همیشه اولویت بارسا اهمیت دادن به بازیکنان لاماسیا بوده اما با این وضعیت،ممکن است به این بازیکن جوان بازی نرسد!
البته باید به یاد داشته باشیم که سرجیو بوسکتس و راکتیچ پا به سن گذاشته اند و 3 الی 4 فصل دیگر،نیوکمپ میزبان آنها خواهد بود!
باید ببینیم استراتژی بارسا چیست!

اگر با خرید رابیوت و دی یانگ جا برای اوریل بوسکتس تنگ بشود،بارسا نباید به خرید آنها اقدام کند.
در صورت خرید یک کدام از آنها انتخاب من دی یانگ است!
ممنون بابت توجهتون. لطفا نظراتتون را بگید!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.