پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تور پیش فصل آمریکا

زمان ارسال : جمعه 29 تیر 1397
بسمه تعالی
با عرض سلام خدمت دوستان؛با توجه به نزدیکی تور پیش فصل بارسلونا،در این پست اسامی بازیکنانی که حضور اونا را در تور پیش فصل لازم میدونم،بیان میکنم!

بازیکنان تیم اصلی:

1. ترشتگن:او در جام جهانی در حضور نویر نیمکت نشین کامل بود و حتی یک دقیقه موفق به بازی نشد.
خود او مایل به حضور در تور پیش فصل هست در حالی که عدم حضورش،در آمادگی او تأثیری نخواهد داشت!
2. سیلیسن:او به همراه تیم ملی هلند ناکام بزرگی بود که موفق به حضور در جام جهانی نشد.
اگر وی فروخته نشود،در تور شرکت خواهد داشت.چلسی و رم برای جایگزینی دروازه بانان بزرگ خود در فکر خرید این دروازه بان سطح بالا هستند!
3. روبرتو موفق به حضور در تیم ملی اسپانیا نشد و به خوبی در ژاپن به تجدید قوا پرداخت و حال در تمرینات حضور دارد.
حضور او در تور پیش فصل در صورت تعویض پستش به خط هافبک ضروری است.
4. سمدو:او سال پیش خریداری شد و در اواخر فصل عملکرد بهتری داشت.حضور وی در تور پیش فصل به آمادگی و تطابق وی با تیم در فصل آینده کمک خواهد کرد!
5. مارلون:وی چند پیشنهاد دارد که به احتمال زیاد فروخته خواهد شد ولی به علت غیبت مینا و پیکه،به عنوان مدافع سوم در آمریکا حضور خواهد داشت!
6. لنگلت:او دومین خرید بارسا در این تابستان بود و حضور او در تور پیش فصل قطعا ضروری است تا با تیم هماهنگ گردد.
7. دینیه:شاید شما هم مثل من موافق فروش وی باشید تا جا برای میراندا و کوکوریا باز شود.اگر وی به فروش برسد،از لاماسیا جایگزین برای وی انتخاب خواهد شد.
در صورت باقی ماندن وی در تیم،حضور او در تور پیش فصل پس از ناکامی وی در قرار گرفتن در ترکیب فرانسه برای جام جهانی قطعی خواهد بود!
8. دنیس سوارز:پس از رفتن اینیستا و عملکرد خوب او در اواخر فصل،باشگاه و هواداران روی او برای فصل آینده حساب ویژه ای باز کردند.این یک فرصت طلایی جهت کسب اعتماد والورده می باشد.
9. آرتور:او اولین خرید بارسا در تابستان بوده و با فوتبال اروپا غریبه می باشد؛لذا حضور وی در تور پیش فصل از ضروریت خاصی برخوردار است.
10. آلکاسر:پس از منتفی شدن انتقال گریزمن به نیوکمپ،حال بارسا میخواهد روی او به عنوان مهاجم چهارم حساب باز کند!حضور او در صورت عدم فروش محتمل است!
11. دمبله:او با فرانسه به قهرمانی جهان رسید اما تعداد بازی زیادی برای تیمش انجام نداد.در فصل قبل هم بیشتر شاهد حضور وی روی نیمکت بارسا بودیم؛پس خستگی زیادی ندارد و اگر بتواند در تور پیش فصل،بارسا را همراهی کند،بسیار به او در هماهنگی با تیم کمک خواهد کرد!
او در فصل قبل به دلیل اعتصاب در تمرینات دورتموند و مصدومیت های طولانی نتوانست با تیم مچ شود.حضور وی در تور پیش فصل بسیار میتواند به او کمک کند.
12. کوتینو:گرچه وی در طول نیم فصل توانست خود را اثبات کند اما حضور وی در تور پیش فصل قطع به یقین وی را برای فصل آینده آماده تر خواهد کرد.البته کوتینیو بازیکن فیکس برزیل در جام جهانی بود.
13. مسی:گرچه نیازی به حضور وی در تور پیش فصل نیست اما گزارشات حاکی از علاقه وی به بازگشتن هر چه سریع تر به تمرینات هستند.

لاماسیا و تیم دوم:

1. اورتولا:دروازه بان تیم دوم شاید بتواند در صورت  خروج سیلیسن تبدیل به جایگزین ترشتگن شود اما اینطور که پیداست بارسا دنبال خرید جایگزین سیلیسن میباشد.خدا را چه دیدید!شاید عملکرد وی در تور پیش فصل کادر فنی را قانع کند که روی او حساب کنند.
2. میراندا:در صورت خروج دینیه بارسا روی این مدافع چپ مستعد خود حساب باز خواهد کرد!
احتمال حضور وی در آمریکا بالاست.
3. کوکوریا:وضعیت مشابهی با میراندا دارد با تفاوت سن بیشتر و البته موهای فرفری!
4. اوریل بوسکتس:همه تقریبا در بارسا او را جایگزین به حق سرجیو بوسکتس میدانند.حضور او هم محتمل میباشد.
5. کوئنکا:مدافع 18 ساله تیم دوم که بارسا شاید با فروش مینا،ورمایلن و مارلون به عنوان مدافع چهارم روی او حساب کند.(طبق بعضی اخبار)
6. ریکی پویگ:یکی از مستعد ترین های لاماسیا و شبیه ترین بازیکن به سبک اینیستا والورده را مجبور به انتخاب وی برای حضور در تور پیش فصل خواهد کرد.
7. پالنسیا:مدافع راست و کاپیتان تیم دوم که صحبت از خروج وی نیز میباشد.
8. آلنا:او در این فصل به تیم اصلی خواهد آمد و این تور پیش فصل به او بسیار کمک خواهد کرد ولی متأسفانه به دلیل مصدومیت شدید وی در آخرین بازی تیم دوم احتمال حضور او بسیار کم خواهد بود!
9. آبل رویز:بازیکن گلزن تیم دوم که الگوی او لوئیز سوارز هست و احتمالا تا چند فصل آینده جایگزین بتش در تیم اصلی خواهد شد!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.