پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستارگان لاماسیا(قسمت پنجم)

زمان ارسال : چهارشنبه 17 مرداد 1397
باسمه تعالی

چپ پای پا طلایی

فلسفه بارسلونا را همه خوب میدانیم؛شروع بازی سازی از عمق خط دفاع آغاز میشود و دروازه بانان بارسلونا نیز مجاب به حفظ توپ و حتی بازی سازی هستند لذا مدافعان و به ویژه مدافعان کناری تیم نقش پررنگی در بازی سازی و حفظ تعادل بازی تیم دارند.

در دهه اخیر بارسلونا از حیث بازیکنان کناری خط دفاع خود کاملا مطمئن بوده،جایی که آبیدال و آلبا در سمت چپ ودنی آلوز در سمت راست توپ میزدند.موضوع امروز ما بر سر دفاع چپ تیم است جایی که یوردی آلبا در آن قسمت بازی میکند و هیچ کس از بابت کیفیت او نگران نیست.یوردی آلبا ویژگی های فراوانی دارد که او را تبدیل به بهترین در این پست کرده.سرعت بالا،هوشیاری،توازن در امور دفاعی و حمله،تکنیک بالا، دید وسیع و قدرت بازی سازی بالا او را تبدیل به بهترین دفاع چپ حال حاضر دنیا کرده است.اما یوردی آلبا در حال وارد شدن به سی سالگی است و نگرانی ها درباره جانشینی او کم کم دارد شدت میگیرد.اما آیا بارسلونا توان جایگزینی او را دارد؟

لاماسیا همواره سعی در تولید با کیفیت ترین بازیکنان مطابق فلسفه بارسلونا را داشته که لاماسیا در تولید بک چپ نیز خارق العاده عمل کرده و خوان میراندا 18 ساله را به عنوان جانشین آلبا میپروراند.
خوان میراندا در رده های مختلف لاماسیا عالی عمل کرده و توانسته لیگ جوانان اروپا را با بارسا به دست آورد و باشگاه را مجاب به حفظ او کند.عملکرد خارق العاده او در رده های مختلف لامسیا سه تیم منچستر سیتی، ارسنال و رئال مادرید را تبدیل به مشتریان بزرگ وی کرد ولی بارسلونا که از کیفیت او و همچنین لزوم پیدا کردن جایگزین مناسب برای آلبا با خبر بود،با وی سه سال+دو سال اختیاری تمدید کرد و رقم فسخ قراردادش را به 200 میلیون یورو رسانید.
مهمترین ویژگی میراندا فیزیک بالا و قدرت بدنی مثال نازدنی اوست.هوشیاری،پاس های دقیق و کلاس جهانی،بازی خوانی مناسب،تسلط به روی توپ،اعتماد به نفس بالا و شوت های مهلک وی به سمت دروازه حریفان از دیگر ویژگی های اوست که او را تبدیل به بازیکنی ممتاز برای گرفتن جای آلبا کرده است.

میراندا امسال به همراه 12 رفیق لاماسیایی خود در تور پیش فصل آمریکا حضور پیدا کرد و توانست بازی های درخشانی را به ویژه در برابر تاتنهام به نمایش بگذارد و رضایت والورده را به دست آورد.درضمن او به همراه پویچ به تمرین پیش از سوپرکاپ اسپانیا دعوت شد تا احتمال حضور وی در این مسابقه برابر سویا بالا رود.
احتمالا والورده از بین او و کوکورلا،میراندا را برای جایگزینی دینیه انتخاب کند و وی را به تیم اصلی بیاورد ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست و این امکان وجود دارد که حتی برای جایگزینی دینیه بارسا اقدام به خرید یک بک چپ از بازار کند ولی این را خوب میدانیم که هنوز میراندا برای حضور در تیم اصلی جوان است و یک فصل حضور در تیم دوم و بازی کردن زیر نظر پیمینتا،مربی کارکشته لاماسیا،قطعا میتواند وی را تبدیل به بازیکن با کیفیت تری بکند؛البته او همین حالا هم میتواند بهترین گزینه برای نیمکت نشینی آلبا باشد.

به هر حال ما هواداران از اینکه میتوانیم روی داشته های خود در لاماسیا حساب کنیم،بسیار خرسندیم و امیدواریم که میراندا به کمک دیگر بازیکنان لاماسیا بتواند یک نسل طلایی دیگر را برای بارسلونا به ارمغان آورد تا فوتبال همچنان پس از خداحافظی مسی و دیگر اسطوره های تیم ارزش دیدن را داشته باشد.

pdf مطلب به همراه کار گرافیکی و زیبا(خیلی براش زحمت کشیدم؛لطفا دانلود کنید و نظرتون را درموردش بگید تا بتونم اصلاحش کنم):
http://s9.picofile.com/file/8333923992/Juan_Miranda.pdf.html


نویسنده:اویس
ممنون از دوست عزیزم،مسی احمدی،بابت کمک فراوان
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.