پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ستارگان لاماسیا(قسمت ششم)+PDF

زمان ارسال : جمعه 19 مرداد 1397
باسمه تعالی

مارک جا پای بزرگان میگذارد؟؟؟


سالها پیش در آکادمی بارسلونا شیرمردی با موهای فرفری تبدیل به ستاره شد که نامش پویول بود.به او پویول افسانه ای میگفتند زیرا همه چیزش انگار یک افسانه بود از اخلاقش گرفته تا بازی چشم نوازش!یکی از مقتدر ترین مدافعان و در ضمن به عقیده من بهترین کاپیتان جهان فوتبال بود.نمیخواهم به دلیل علاقه شخصی بزرگش کنم ولی باید بگویم که او جوانمردترین فوتبالیستی بود که در مستطیل سبز شاهدش بودم.
 
حالا پس از سالها لاماسیا شاهد حضور یک مدافع چپ با شمایل پویول هست.یک موفرفری که درست همانند پویول میدان مسابقه را میدان جنگ میداند و تمام انرژی خود را برای کسب نتیجه تیمش میگذارد.
رسانه ها علاقه زیادی به تشبیه وی به پویول دارند ولی من معتقدم هر بازیکنی ارزش های خاص خودش  را دارد و تشبیه بازیکنان جوان به اسطوره ها علاوه براینکه کاری اشتباه است؛باعث میشود انتظارات از آنها بالا برود و مأیوس شان کند.در ضمن درست است که کوکورلا استعداد سوپر استار شدن را دارد ولی هنوز شاهد راهی طولانی در مسیر پیش روی خود است که باید طی کند.
 
از این ها که بگذریم باید بگویم که کوکورلا رقابت سختی در برابر خوان میراندا در جایگزینی آلبا دارد که تا به اینجای کار غافله را به رقیب جوان اما مستعد خود باخته است.او 1 فصل است که در Barcelona B توپ میزند و در این تیم یک مهره کلیدی به شمار می آید و حضور در مسابقات سطح دوم فوتبال اسپانیا وی را پخته تر از قبل کرده است.

بارزترین ویژگی این بازیکن مستعد این است که به تیمی که در آن بازی میکند،غیرت و تعصب دارد و همچون جنگنده ای در میدان برای کسب پیروزی به مبازه میپردازد.علاوه بر این،کوکورلا دارای سرعت بالایی است و DNA بارسلونا در او وجود دارد و میداند چگونه به حمله اضافه شود ولی بزرگترین نقطه ضعف وی ایجاد تعادل بین دفاع و حمله است که با بازی های بیشتر و کسب تجربه در مقاطع بالاتر موفق به برطرف کردن آن خواهد شد.
 
حالا آینده مارک کوکورلا در هاله ای از ابهام است.او که به خاطر علاقه ی خود به بارسلونا پیشنهاد های بزرگی را رد کرده و کسب تجربه زیر دست مربیان بزرگی چون پپ گواردیولا را فدای عشقش به بارسا کرده است،حالا خود را در سری رقابت های سگوندا B میبیند.ولی او نمیخواهد در 20 سالگی همچنان در رده های پایین فوتبال به رقابت بپردازد؛لذا به احتمال زیاد به دنبال درب خروج از بارسلونای بی است.شاید وی قرضی از بارسا خارج شود تا در آینده برای جانشینی میراندا به بارسا برگردد.
 
درست است که میراندا توانسته در 18 سالگی کوکورلا 20 ساله را تسلیم استعداد بی نظیرش کند ولی نباید فراموش کرد که کوکورلا نیز بازیکنی است که توانایی تبدیل شدن به ستاره ای پرفروغ را در آینده ای نزدیک دارد و بارسا باید از این بازیکن به هر نحوی که شده محافظت کند.
در حال حاضر اسم هایی نظیر،یوردی آلبا،مارسلو،آلابا،لوکاس مندی و ... را به عنوان برترین مدافعان چپ حال حاضر دنیا می شنویم ولی شاید طولی نکشد تا میراندا و کوکورلا به جمع این اسامی اضافه گردند.


PDF و کار گرافیکی:
http://s9.picofile.com/file/8334102600/%DA%A9%D9%88%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%84%D8%A7.pdf.html


نویسنده:اویس
ممنون از دوست عزیزم،مسی احمدی،بابت کمک فراوان
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.