پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقد هایی بر بارسای والورده

زمان ارسال : یکشنبه 25 شهریور 1397
بسمه تعالی

امروز شاهد پیروزی تیم محبوبمان مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا بودیم ولی شاید امروز پیروزی بارسا به تن همه ننشسته باشد؛زیرا که بازی چندان چنگی به دل نمیزد و انتظارات هواداران،ما فوق آن چیزی بود که بازیکنان درون زمین به نمایش گذاشتند.
بازی امروز آن چیزهایی را به وضوح به همه ثابت کرد که والورده از آنها غافل بود.

1. نیمه ی اول سردرگم؛
بر همگان ثابت شده که والورده دوست دارد در نیمه اول تیم حریف را محک بزند و با صحبت های بین دو نیمه،نیمه دوم را بر تیم حریف زهر سازد؛اما این عذر قابل قبولی برای نیمه های نخست کسل کننده تیم نیست.نیمه های اول بازی تیم و به ویژه این دیدار گاه به قدری کسل کننده است که دیگر دیدن آن شور و نشاطی در بیننده ایجاد نمیکند لذا والورده باید تیم را در نیمه اول با تاکتیک بیشتری وارد زمین کند.

2. روبرتو-سمدو ، زوج ناهماهنگی:
والودره در این دیدار برای استراحت دادن به برخی از بازیکنان کلیدی تیم مجبور به تغییر ترکیب تیم زد که به واسطه آن روبرتو به عنوان هافبک راست و سمدو به عنوان دفاع راست به کار گرفته شدند که طبق معمول نتیجه خوبی حاصل نشد.به کرّات شاهد سردرگمی و عدم هماهنگی این دو بازیکن در بازی بودیم تا جایی که جفت آنها ضعیف ترین بازیکنان تیم به همراه رافینیا بودند.تجربه نشان داده که هافبک هجومی پست مناسبی برای روبرتو نیست و او میتوانست جایگزین بوسکتس در زمین باشد و راکتیچ در پست اصلی خود بازی کند.
درضمن سمدو هیچگاه در حضور روبرتو عملکرد خوبی نداشته است.

3. روبرتو-رافینا،پست های قرینه:
قطعا پشت انتخاب والورده دلایلی نهفته است ولی شاید اگر رافینیا که چپ پاست و اغلب نیز در سمت راست بازی میکند،سر جایش بود،عملکرد بهتری داشت.روبرتو نیز راست پا است و شاید حضور در نیمه چپ زمین و به دور ماندن از سمدو برای او عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد.

4. سیستم چرخشی ولی نه با این شکل:
تیم های بزرگ برای باقی ماندن در تمامی رقابت ها مجبور به استفاده از سیستم چرخشی هستند.اما استفاده از سیستم چرخشی باید به گونه ای باشد که در یک بازی 1 یا 2 بازیکن کلیدی استراحت کنند و ترکیب به طور کلی تغییر نکند.شاید اگر سمدو به جای روبرتو و روبرتو به جای بوسکتس در بازی بودند،تغییرات کافی بود و در صورت جلو افتادن تیم کوتینو و راکتیچ نیز برای استراحت تعویض میشدند.

5. پیکه موفق در حمله و مفلوک در ضد حمله:
پیکه در حمله به خوبی اضافه میشود ولی در دفاع و به ویژه در ضد حمله ها دچار ضهف هایی است که به تیم ضربه میزند.اغلب حمله ها از سمت پیکه و روبرتو صورت میگیرد.شاید بد نباشد که لنگلت و سمدو گاهی برای ایجاد رقابت فیکس تیم باشند تا روبرتو و پیکه اینگونه از توپ های در عمق جا نمانند.

6. نبود عطش برد:
هیچ گاه فینال کوپا دل ری سال پیش که بارسا موفق به برد 5-0 مقابل سویا شد را از یاد نمیبرم.در آن بازی خداحافظی دون آندرس بزرگ روحیه و انگیزه عجیبی به تیم تزریق کرده بود که باعث ارائه ی یک بازی زیبا شد.به نظر بنده حقیر همیشه تیم باید مثل آن بازی پرانگیزه باشد و این یکی از وظایف سرمربی است که به تیم روحیه تزریق کند.

7. خالی بودن جای فریاد های پویول:
در اینکه مسی کاپیتانی باهوش است،شکی وجود ندارد ولی گاهی لازم است که مسی دادی بر سر بازیکنان بزند و به تیم روحیه ببخشد.

8. خط هافبک بدون خلاقیت:
اصرار دوستان بر خرید هافبک بزرگ امروز به اثبات میرسد.جایی که اگر تیاگو حضور داشت،ما مجبور به آوردن کوتینو به درون زمین برای تغییر نتیجه نداشتیم.در واقع تنها هافبک خلاق ما در حال حاضر کوتینیو است.

امیدوارم که استفاده ببرید
یا حق
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.