پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی(بخش سوم مصاحبه):خواهان بازگشت نیمار هستم اما پاریس نمی گذارد!!!

زمان ارسال : پنجشنبه 6 دی 1397
دلت برای دوئل بزرگی که سالها در اسپانیا با کریستیانو داشتی تنگ می‌شود؟ چه برای کسب قهرمانی‌ها و چه برای کسب افتخارات شخصی و رکوردها؟

روزهایی که با هم در یک لیگ بازی می‌کردیم و برای پیروزی بر هم تلاش می‌کردیم روزهای خیلی زیبایی بود. کریستیانو برای مادرید و لالیگا بازیکن بزرگی بود و دوئل‌های ما خیلی زیبا بود. ولی حالا چه رونالدو باشد یا نباشد من مثل همیشه باید حواسم به تیم خودم باشد و به موفقیت بارسا فکر کنم.

رونالدو می‌دانست که اگر از مادرید برود دوئل‌های شما دیگر تکرار نخواهد شد؟

من نمی‌دانم که این را می‌دانست یا نه. ولی رقابت ما رقابت خیلی سالمی بود. ما هر دو هر روز می‌خواستیم فوتبالیستهای بهتری بشویم تا از همدیگر سبقت بگیریم. به نظرم رقابت ما برای بیننده‌ها هم خیلی شیرین و جذاب بوده.
مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان به پایان رسید. شما کدام تیم را بیشتر دوست داشتید: یوونتوس، سیتی، پی اس جی ؟

بازی‌های پاری سن ژرمن را زیاد ندیدم چون بازی‌هایشان با ما در یک روز بود. من بازیکنان PSG را می‌شناسم چون بازی‌هایشان در لیگ فرانسه را دنبال می‌کنم. یوونتوس تیم خیلی قوی‌ای است. آنها قبلا هم قوی بودند و الان هم که با ورود کریستیانو قوی‌تر شده‌اند. یوونتوس شانس زیادی برای قهرمانی دارد. سیتی هم تیم خیلی خوش رنگ و لعابی است که خوب فوتبال می‌کند و بازیکنان خیلی باکیفیتی دارد. بایرن هم دوباره بیدار شده است. اسم بردن از یک تیم خیلی سخت است. برای همین است که این رقابتها تا این حد زیبا است.

به نظر شما احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد؟

به نظر من این قضیه پیچیده است. ما خیلی دوست داریم نیمار برگردد چه به خاطر ویژگی‌هایش به عنوان یک فوتبالیست و چه به خاطر تاثیری که در رختکن می‌گذارد. ما با هم دوست هستیم و روزهای خیلی زیبایی را با هم تجربه کرده‌ایم. ما با هم خیلی وقت گذرانده‌ایم. ولی به نظر من ترک کردن پاریس برای نیمار خیلی دشوار خواهد بود. چون پاری سن ژرمن اجازه نخواهد داد که نیمار از آنجا برود.

نظرتان درباره پذیرش دعوت کریستیانو رونالدو برای رفتن به فوتبال ایتالیا برای ادامه دوئل‌هایتان چیست؟ از چالش رونالدو خوش‌تان آمد؟

من به تغییر نیازی ندارم. من در بهترین تیم دنیا بازی می‌کنم و هر سال با چالشهای نویی روبرو می‌شوم. من برای رسیدن به هدفهای جدید نیازی به تغییر تیم یا تغییر لیگ ندارم. من اینجا در بهترین باشگاه دنیا در خانه خودم هستم و نیازی به تغییر ندارم.

نظرتان درباره استفاده از وی ای آر چیست؟ آیا با حضور این تکنولوژی اوضاع بهتر شده است؟

اوایل زیاد از این تکنولوژی خوشم نمی‌آمد ولی امروز معتقدم وی ای آر وسیله خیلی خوبی است که وجودش به نفع فوتبال و لالیگا تمام می‌شود. امروز چه هواداران و چه بازیکنان این تکنولوژی را به خوبی پذیرفته‌اند. همه خیلی سریع با این فناوری سازگار شدند. به نظر من که فناوری خیلی خوبی است.

در این سن و سال آیا فوتبال همچنان اولویت اول شما است یا رسیدگی به خانواده؟

از وقتی بچه دار شدم اولویت اولم همیشه خانواده بوده. مهمترین چیز زندگی من خانواده‌ام است. البته شکی نیست که عاشق فوتبالم و با فوتبال و برای فوتبال زندگی می‌کنم ولی خانواده از همه چیز مهمتر است.

سه فرزند به نظرتان کافی است یا به دنبال دختردار شدن هستید؟

سیرو تازه روی پاهایش ایستاده. من و آنتونلا دوست داریم یک دختر هم داشته باشیم. باید ببینیم بعدا چه پیش می‌آید. فعلا که خیلی زود است.

شما بارها با پسرتان تیاگو دیده شده‌اید چه در نوکمپ و چه در فینال لیبرتادورس در برنابئو. تیاگو در استادیوم از شما چه می‌پرسد؟ چه چیزهایی توجهش را جلب می‌کند؟

هر دو پسر من فوتبال را خیلی دوست دارند. تیاگو البته بیشتر می‌فهمد چون بزرگتر است. او راجع به بازی با من صحبت می‌کند، درباره همه اتفاق‌هایی که در جریان بازی می‌افتد. بله، تیاگو بازی‌ها را خیلی دقیق دنبال می‌کند.

تیاگو نسبت به بازی‌های پدرش سخت‌گیر است؟

بله بله ... چند بار حسابی از من انتقاد کرده(خنده) چه بعد از بازیهای بارسا در لالیگا و چه در چمپیونزلیگ. وقتی تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد تیاگو ناراحت می‌شود و نظرش را راحت به من می‌گوید.

این درست است که می‌گویند وقتی بارسا می‌بازد در خانه شما کسی راجع به فوتبال صحبت نمی‌کند؟

قبلا اینطور بود ولی الان دیگر نه. هضم کردن شکست‌ها و نتایج بد همیشه دشوار است. ولی تیاگو من را مجبور می‌کند درباره اتفاقات بازی برایش توضیح بدهم و بگویم چرا نتوانستیم بازی را ببریم. بله، الان خیلی بیشتر از قبل در خانه راجع به فوتبال صحبت می‌کنیم.

تیاگو الان با بقیه خانواده شما برای تعطیلات به آرژانتین رفته. شما تعطیلات کریسمس را چگونه می‌گذرانید؟

ما هر وقت بتوانیم کریسمس را در آرژانتین می‌گذرانیم. آنجا کریسمس خیلی خوش می‌گذرد و بچه‌ها از جشن‌های کریسمس آنجا بیشتر خوش‌شان می‌آید. آنها البته بیشتر از هر چیز دیگری عاشق بابانوئول و هدیه هایش هستند.

اگر امروز ناگهان فرشته‌ای از آسمان نازل شود و به شما بگوید که پسرتان بهترین فوتبالیست تاریخ خواهد شد ولی به شرط اینکه در رئال مادرید بازی کند چه می‌گویید؟

نمی‌دانم تیاگو در آینده چکار خواهد کرد و آیا اصلا می‌خواهد فوتبال بازی کند یا نه. او هنوز خیلی بچه است. من به آنها می‌گویم فقط می‌خواهم هر کاری که از آن لذت می‌برید را انجام دهید و راه زندگی‌تان را خودتان پیدا کنید. برای من مهم نیست که چون خودم فوتبالیست هستم او هم حتما فوتبالیست شود. من فقط می‌خواهم در هر کاری که می‌کند راضی و خوشحال باشد.
.
.
.
دوستان کاربر میراث بوسکتس سه تا پستش را گذاشته بود برای همین من به جای اون این مطلب را گذاشتم!!!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.