پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی

زمان ارسال : جمعه 26 آبان 1396
ز باشگاه بارسلونا خبر می رسد آن ها همچنان خواهان به خدمت گرفتن ستاره برزیلی آنفیلدی ها هستند و می خواهند سران لیورپول را راضی کنند که با 120 میلیون یورو رضایت نامه کوتینیو را برای حضور در بارسلون صادر کنند. احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار زیاد است چرا که خود این بازیکن هم علاقه خاصی به بازی کردن در لا لیگا و به خصوص بارسلونا را دارد.

اما دیگر گزینه مورد نظر بارسایی ها آنتوان گریزمان جوان فرانسوی اتلتیکو مادرید است. طبق اعلام رسانه ها و سایت های معتبر اسپانیایی بارسلونا برای این انتقال چیزی حدود 100 میلیون یورو کنار گذاشته است. این روز ها به قدری این شایعه در فوتبال اسپانیا رنگ حقیقت به خود گرفته است که کوکه یکی از ستون های اتلتیکو هم به آن واکنش نشان داده و در مورد جدایی گریزمان گفته که او می تواند درخاصت خروج بدهد و برود.بلغی که بارسلونا برای گریزمان و کوتینیو کنار گذاشته است درست همان چیزی است که از انتقال نیمار به پی اس جی به دست آورده و باید دید می توند این دو بازیکن را جایگزین ستاره سابق خود بکند یا خیر، اگر هر دو این انتقال رخ دهد رقابت برای حضور در ترکیب اصلی بین سوارز، کوتینو، گریزمان و عثمان دمبله بسیار جذاب خواهد بود.

البته بارسا در زمستان خروجی هایی هم خواهد داشت که مهمترین ان آردا تورانی است که گفته می شود در بازگشت به ترکیه به گالاتسرای خواهد پیوست. مسئولان بارسلونا همچنین به غیر از جذب بازیکن دغدغه تمدید قرارداد با لیونل مسی را هم دارند و تلاش های بسیاری را در طی روز های گذشته انجام داده اند تا ستاره آرژانتینی خود را راضی نگه دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.