پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انتقال پوگبا به بارسا

زمان ارسال : چهارشنبه 27 تیر 1397
ه گزارش "ورزش سه" سایت معتبر گل خبر داده است سران باشگاه بارسلونا به دنبال جذب ستاره خط میانی تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستر یونایتد هستند.

وی در حال حاضر در روسیه حضور دارد و فینال جام جهانی را پیش روی خود می‌بیند. خروس‌ها با اتکا به درخشش این بازیکن 25 ساله بعد از 12 سال دوباره به فینال رسیدند و امیدوارند دومین قهرمانی خود در جهان را جشن بگیرند.

گویا پوگبا از وضعیت خود در ورزشگاه اولدترافورد راضی نیست و به مشکلاتی با ژوزه مورینیو برخورد کرده و به همین دلیل مینو رایولا در فکر انتقال این بازیکن به باشگاه بزرگ دیگری افتاده و آن را به بارسلونا پیشنهاد کرده است.

پوگبا سال 2016 با قراردادی به مبلغ 100 میلیون یورو از یونتووس ایتالیا به باشگاه منچستر یونایتد نقل مکان کرد. درست در همان زمان باشگاه کاتالانی به دنبال این هافبک جوان بود که در نهایت در رقابت با این باشگاه انگلیسی شکست خورد. حالا آن‌ها با گذشت نزدیک به 3 سال باز هم به دنبال جذب پوگبا و تقویت خط هافبک خود هستند.

پیش از این شایعاتی در خصوص جذب ویلیان و کانته از سوی بارسلونا وجود داشت که تا به الان هیچ کدام از آن‌ها به واقعیت نرسیده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.