پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا شیفته نام های بزرگ!

زمان ارسال : جمعه 20 مهر 1397
درخشش های پاکو آلکاسر در بورسیا دورتموند این روزها مدیران متزلزل بارسلونا را شوکه کرده است! چرا که آنها با تصمیمی عجیب رضایت به خروج این ستاره اسپانیایی از نیوکمپ دادند تا وستفالنی ها بیشترین استفاده ممکن را از او ببرند؛ 6 گل در 81 دقیقه حضور در میادین برای آلکاسر در دورتموند، 3 گل در 659 دقیقه برای لوئیز سوارزی که مانعی برای حضور پاکو در ترکیب اصلی آبی و اناری ها بود، قضاوت میان خوب و بد بسیار آسان است!



بارسلونا به نظر می رسد تغییر روندی اساسی را در سیاست های نقل و انتقالاتی خود داده است! به طرزی که چشم هایشان دیگر از کار افتاده و فقط گوش هایشان کار می کند! شاید حقیقت هم همین باشد، شاید آنها بواسطه ادراک از قوای شنوایی عمل می کنند! دلایل رفتارهای آنان در دو فصل اخیر به حدی غیر قابل توضیح است که هیچ منطقی را نمی توان برای اشتباهات سریالی شان به کار برد.


در حال حاضر روند به شکلی است که اگر جسمی نیمه جان از لیونل مسی و لوئیز سوارز در زمین بازی باشد، آنها خوشنود و رضایتمند خواهند بود؛ اصلا یک سوال اساسی! چند فصل است که آبی و اناری ها افسار خود را به این دو ستاره سپرده اند؟ میراث بلوگراناها پس از این به چه کسی خواهد رسید؟ اصلا جانشینی وجود دارد؟



به قدری مدیران بارسلونا غرق در سیاست بازی شده اند که باشگاه داری را فراموش کرده اند؛ شاید اگر آنها از حوزه ورزش جدا شوند و خود را به عنوان نامزد انتخاباتی ایالات کاتالونیا معرفی کنند، موفق تر خواهند بود! در این سال ها جرارد دلوفئو، پائولینیو، نیمار، پاکو آلکاسر و ... را از دست داده اند! در ازای آن چه چیزی به دست آورده اند؟! مالکوم، نلسون سمدو، عثمان دمبله ، آرتورو ویدال و ستاره هایی که اصلا نمی توانند در نیوکمپ بدرخشند، چرا که آنها تحت تاثیر نام های بزرگ قرار دارند و آینده خود را به بازی های تبلیغاتی سپرده اند.



بارسلونا نیاز به مردانی شجاع دارد، مردانی که می توانند بزرگان ترکیب اصلی را از بازی خارج کنند و پسربچه هایی مستعد چون مسی را راهی زمین بازی کنند! چند سال است که چنین اتفاقی در نیوکمپ رخ نداده است؟ تاوان این مردان ترسو را در آینده هواداران پرشمار این باشگاه خواهند داد! آلکاسر امروز لبخند به لب دارد و خوشنود از سرنوشت خود در میادین حاضر می شود و این بارسلوناست که با باید برای آینده ای تاریک با مردانی از اسب افتاده چاره ای بیاندیشد...
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.