پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا بعد از 11 سال ال کلاسیکو را بدون مسی تجربه می کند(حتما بخونین)

زمان ارسال : یکشنبه 29 مهر 1397
مصدومیت «لیونل مسی» در بازی شب گذشته آبی اناری ها مقابل سویا، نه تنها هواداران کاپیتان بارسا را آزرده خاطر کرده است بلکه میزان مصدومیت وی حاکی از آن است که شاگردان «ارنستو والورده» پس از 11 سال «ال کلاسیکو» را بدون این فوق ستاره آرژانتینی تجربه خواهند کرد.
بارسلونا بعد از 11 سال ال کلاسیکو را بدون مسی تجربه می کند
به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا در گزارش روز یکشنبه خود نوشت: تیم بارسلونا پس از مصدومیت کاپیتان خود در بازی شب گذشته مقابل سویا، برای نخستین بار از سال 2007 بدون لیونل مسی، ال کلاسیکو را تجربه خواهد کرد.
مسی در بازی مقابل سویا پیش از مصدومیت پایه ریز یکی از گل های کاتالان ها بود و یک گل را هم برای آبی اناری پوشان به ثمر رساند.
اما برنده 5 بار توپ طلای جهان به رغم تلاش های کادر پزشکی این تیم و تقلای فراوان برای ادامه بازی با بازوی پانسمان شده، به دلیل درد زیاد مجبور به ترک زمین بازی شد.
در واقع اگرچه مسی با تاخیری طولانی زمین را ترک کرد اما باشگاه بارسلونا پس از پیروزی 4 – 2 این تیم مقابل سویا صدرنشین، شکستگی بازوی راست مسی را تایید کرد و این بدان معناست که ال کلاسیکوی بعدی که یکشنبه آینده در نیوکمپ برگزار می شود، نخستین رویارویی کهکشانی ها و آبی اناری پوشان بدون مسی و البته «کریستیانو رونالدو» است؛ اتفاقی که پس از 11 سال به وقوع پیوسته است.
آمار عملکرد مسی در تقابل های پیشین این دو تیم از قرار زیر است:
- مسی تاکنون در 38 ال کلاسیکو برای بارسا به میدان رفته است که از این تعداد سهم کاتالان ها 17 پیروزی و سهم سفیدپوشان 12 پیروزی بوده اشت.
- در تقابل های پیشین، کاپیتان آبی اناری ها 26 بار دروازه سفیدپوشان را باز کرده که در 5 بازی اخیر این 2 تیم نیز 4 گل به ثمر رسانده است.
- در مجموع 36 بازی با حضور مسی، او 2 بار موفق به هت تریک شده است که نخستین بار آن به مارس 2007 باز می گردد و دومین هت تریک به هفت سال بعد در سانتیاگو برنابئو مربوط می شود.
- 8 مورد از مجموع این 36 ال کلاسیکو، در فینال تورنمنتی رخ داده و مسی در این 8 دیدار 6 بار موفق به گلزنی شده است.
- مسی در 35 ال کلاسیکو به صورت متوالی حضور داشته است و تنها در ال کلاسیکوی سال 2007 به دلیل مصدومیت ران پا قادر به همراهی تیمش نبوده است.
- مسی از نخستین بازی خود برای آبی اناری ها، تنها در 2 الکلاسیکو حضور نداشته است؛ یکی در سال 2006 و همزمان با حضور «فرانک ریکارد» روی نیمکت این تیم که با تساوی یک بر یک در نیوکمپ به پایان رسید و دیگری هم یک سال بعد که منجر به شکست یک بر صفر خارج از خانه آبی اناری ها شد.
آمار مذکور در حالی ارائه شده است که براساس آزمایشات انجام شده، فوق ستاره کاتالان ها دست کم سه هفته از میادین دور خواهد بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.