پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: تیم های من هرگز به سبک مورینیو بازی نخواهند کرد

زمان ارسال : سه شنبه 1 آبان 1397
روزنامه «کوریره دلو اسپورت» روز سه شنبه نوشت: تیم بارسلونا روز چهارشنبه در چارچوب بازی های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان خواهد رفت، بازی که یادآور مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 2009 – 2010 و خاطره دفاع 10 نفره و محض اینتر در نیوکمپ است؛ بازی که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 3 – 2 به سود نراتزوری پایان یافت و به صعود آنها به فینال رقابت ها انجامید.
مورینیو در آن زمان پیش از رفتن به اسپانیا و به دست گرفتن سکان هدایت رئال مادرید و آغاز رقابتی پر تنش و سه ساله با «پپ گواردیولا» سرمربی وقت بارسلونا، اینتری ها را برای کسب سه گانه هدایت کرد.
سرمربی پرتغالی در ادامه به دلیل امتناع از ارائه فوتبالی مثبت، هجومی و تماشاگرپسند به ویژه در منچستریونایتدی که در حال حاضر برای عقب نیفتادن از منچسترسیتی و لیورپول تقلای فراوانی می کند، به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
با این وجود، ژاوی ضمن اذعان به این موضوع که شکست دادن تیم های مورینیو کار سختی است، تاکید کرد که در صورت ادامه فوتبال پس از بازنشستگی در کسوت سرمربی، تاکتیک های متفاوتی را اتخاذ خواهد کرد.
ستاره تیم السد قطر که امروز (سه شنبه) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس ایران می رود، اظهار داشت: مورینیو سرمربی تدافعی است. آن قدر تدافعی که بازی کردن مقابل اینتر تحت هدایت او بسیار دشوار بود.
وی ادامه داد: این سبک او است و همین روند را در چلسی و رئال مادرید ادامه داد؛ مورینیو به جزئیات دقت زیادی می کند، راه های نفوذ را می بندد و فضای کار در اختیار حریف قرار نمی دهد.
ژاوی افزود: اما من نوع دیگری از فوتبال را دوست دارم، از او انتقاد نمی کنم اما بازی با این سبک برای من لذت بخش نیست و تیم های آینده من هرگز این گونه بازی نخواهند کرد.
ژاوی در مورد اظهارات «پپ گواردیولا» سرمربی خود در بارسلونا در خصوص رفتن به سری آ تصریح کرد: گواردیولا نه تنها فوتبال فوق العاده زیبایی ارائه می دهد بلکه او به جزئیات دفاعی تیمش بسیار اهمیت داده و تیم های تحت هدایت او بی اندازه منسجم و منظم عمل می کنند.
وی تاکید کرد: اگر گواردیولا برای رفتن به فوتبال ایتالیا ابراز تمایل کرده است، شما می توانید اطمینان داشته باشید که دیر یا زود بالاخره به ایتالیا خواهد رفت و با توجه به شناختی که من از او داریم، صرفا برای حضور داشتن در سری آ به ایتالیا نمی رود.
هافبک خلاق اسبق تیم ملی اسپانیا در پایان خاطرنشان کرد: هنوز زمان خداحافظی یا اعلام بازنشستگی فرا نرسیده است اما با دیدی روشن در مورد این موضوع و تصمیم آینده فکر کرده ام.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.