سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

افشاگری جنجالی اشپیگلی از پشت پرده‌ی فوتبال اروپا

زمان ارسال : سه شنبه 15 آبان 1397
امروز اعلام شد که یکی از افشاگری‌های نشریه‌ی اشپیگل از پشت پرده‌ی فوتبال اروپا این است که بارسلونا در سال 2017 برای بازی دادن همزمان مسی، نیمار و سوارز در مقابل منچستریونایتد پول دریافت کرده است.

در حالی که افشاگری جنجالی اشپیگلی از پشت پرده‌ی فوتبال اروپا به یکی از داغ‌ترین موضوعات روز دنیای فوتبال تبدیل شده در یکی از اطلاعات فاش شده توسط این نشریه‌ی آلمانی آمده که در سال 2017 باشگاه بارسلونا برای استفاده‌ی همزمان از مسی، نیمار و لوئیس سوارز در ترکیب خود در بازی‌اش مقابل منچستریونایتد مبالغ هنگفتی دریافت کرده است.



علاوه بر افشاگری اصلی اشپیگل مبنی بر اینکه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به صورت مخفیانه با هم جلساتی را برگزار کرده‌اند تا از رقابتهای برگزار شده توسط یوفا خارج شده و در رقابتی به نام سوپرلیگ اروپا شرکت کنند، یکی دیگر از افشاگری‌های این نشریه که کمتر به آن پرداخته شده این است که باشگاه بارسلونا در سال 2017 زمانی که قرار بوده در شهر واشنگتن در یک بازی دوستانه با منچستریونایتد بازی کند 4 میلیون دلار و زمانی که قرار بوده در شهر میامی به مصاف رئال مادرید برود 9.75 میلیون دلار دریافت کرده است. این مبالغ برای این به بارسلونا پرداخت شده که در این بازی‌ها از هر سه ستاره‌ی بزرگ آن روزهایش، لیونل مسی، نیمار و لوئیس سوارز همزمان استفاده کند. دیدارهای این سه تیم در سال 2017 در قالب رقابتهای جام بین‌المللی قهرمانان یا اینترنشنال چمپیونز کاپ در آمریکا برگزار می‌شد.



بارسلونا برای دریافت مبالغ اشاره شده طبق قرارداد سری‌ای که با برگزارکنندگان رقابتها امضا کرده بوده باید در بازی با دو تیم یاد شده از هر سه ستاره‌ی خود استفاده می‌کرده و نمی‌توانسته آنها را روی نیمکت بنشاند. بر اساس افشاگری اشپیگل، در قرارداد بارسلونا با برگزارکنندگان این جام بندی وجود داشته که بازی همزمان این سه ستاره را الزامی می‌کرده. در واقع هم مسی، نیمار و سوارز هر سه در بازی‌های بارسا در مقابل منچستریونایتد و رئال مادرید در آمریکا به میدان می‌روند.



این افشاگری باعث شده بسیاری از ناظران در مورد قراردادهای سری دیگری که احتمالاً در پشت پرده‌ی فوتبال بسته می‌شود سوالهایی را مطرح کنند. این ناظرین می‌گویند چه کسی فکرش را می‌کرد که برای بازی کردن همزمان مسی، نیمار و سوارز به باشگاه بزرگی مثل بارسلونا پول پرداخت شود و این باشگاه حاضر باشد در ازای دریافت پول به چنین خواسته‌ای تعهد بسپارد؟ البته شکی نیست که این سه ستاره‌ی آن روزهای بارسلونا در زمان خود بزرگترین ستاره‌های دنیای فوتبال به حساب می‌آمدند و علت درخواست برگزارکنندگان آن رقابتها مشخص است ولی مهم این است که بارسلونا حاضر شده با اضافه شدن چنین بندی در قرارداد حضور خود در جام بین‌المللی قهرمانان موافقت کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.