پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

عملكرد مسى در بازى با من يونايتد

زمان ارسال : چهارشنبه 28 فروردین 1398
لیونل مسی بهترین بازیکن دیدار بارسلونا-منچستریونایتد شد.
بارسلونا با درخشش لیونل مسی موفق شد در نیمه اول با دو گل بر منچستریونایتد غلبه کرده و راه صعودش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را هموار کند.
بارسا که بازی رفت را در اولدترافورد به لطف گل به خودی لوک شاو با یک گل پیروز شده بود، با حاشیه امنیتی مناسب پای به بازی برگشت گذاشت و در ۲۰ دقیقه توانست دو گل به شیاطین سرخ بزند.
لیونل مسی که از سال ۲۰۱۳ موفق نشده بود در مراحل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گلزنی کند، انگیزه های فوق العاده بالایی در این بازی داشت. او سال ۲۰۱۳ در بازی برگشت یک چهارم نهایی برابر پی اس جی موفق به گلزنی شده بود.
دقیقه ۱۶ بازی و روی اشتباه اشلی یانگ بود که مسی صاحب توپ شد و پس از دریبل موفق فرد، با یک شوت پای چپ استثنایی از بیرون محوطه جریمه توانست دروازه یونایتد را باز کند. در این صحنه کاری از داوید دخیا بر نمی آمد.
تنها سه دقیقه بعد، مسی دبل خود را کامل کرد. او بازهم از بیرون محوطه جریمه اما این بار با پای راست ضربه ای نه چندان محکم به توپ زد و در میان ناباوری توپ از زیر دستان دخیا گذر کرد و وارد دروازه شد. هیچکس باور نمی کرد که دخیا این توپ را که به نظر، مهارش ساده می رسید را نتواند از آن خود کند.
با این دو گل، تعداد گل های مسی در لیگ قهرمانان فصل جاری به ۱۰ رسید تا همچنان بهترین گلزن رقابت ها باشد. مسی حالا در ۳۲ مصافش با تیم های انگلیسی توانسته ۲۴ گل به ثمر برساند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.