پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مقایسه دمبله امباپه و راشفورد(بررسی توانایی ها)

زمان ارسال : جمعه 9 شهریور 1397
انتقال های بزرگ کلیان امباپه از موناکو به پاریسنتژرمن و عثمان دمبله از دورتموند به بارسلونا این دو بازیکن را بیشتر در کانون توجه قرار داده در حالی که مارکوس رشفورد هم تا حدی قابل قیاس با آنهاست. از چند بعد این سه بازیکن را با هم مقایسه کرده ایم.
گلزنی:
در گلزنی میتوان گفت کیلیان امباپه برتر از دو بازیکن دیگر است و عثمان دمبله هم با اینکه کمی دور تر از دروازه بازی میکند و بیشتر نقش یک گل ساز را دارد وضعیت خوبی دارد و مارکوس راشفورد هم در رتبه سوم قرار میگیرد.
از فصل2016_2015 به بعد در لیگ ها و جام های حذفی دمبله که سابقه بیشتری نسبت به دو بازیکن دیگر داشته 20 گل زده، رشفورد 17 گل به ثمر رسانده و امباپه با دقایق بازی کمتر 24 گل به ثمر رسانده است. اگر به میانگین گل آنها در 90 دقیقه نگاهی بیندازیم امباپه با 0/56گل در هر بازی آمار بهتری دارد، دمبله با 0/46 گل در هر دیدار دوم است و رشفورد با 0/39گل در هر بازی زده که کمتر از دو بازیکن دیگر است.
خلاقیت:
سرعت و تکنیک به رشفورد و امباپه اجازه می دهد در کناره ها هم بتوانند بازی کنند
اما پست اصلی آنها مهاجم نوک است و بیشتر به عنوان یک تمام کننده شناخته میشوند.
در نتیجه وقتی درمورد خلاقیت صحبت میکنیم عثمان دمبله از دو ستاره جوان دیگر سبقت میگیرد. دمبله که با بد شانسی و مصدومیت در ابتدای حضورش در بارسلونا مواجه شد در هر 90 دقیقه به طور میانگین برای هم تیمیهایش 2/94فرصت گل میسازد که این عدد بسیار بیشتر از میانگین 1/11برای امباپه و1/9برای رشفورد است.
همچنین دمبله 0/56پاس گل در هر بازی داشته در حالی که امباپه 0/25 پاس گل در هر بازی میدهد و برای رشفورد هم0/14است.
دریبل:
عثمان دمبله انگار از سیاره دیگری آمده است! او در دریبل یکی از برترین های فوتبال دنیایت. ستاره سابق دورتموند در فصل 2016_2015 موفق شده بود 245 مرتبه دریبل موفق داشته باشد که به طور میانگین 5/68 دریبل در هر بازی است. این عدد را در کنار 1/62امباپه و 1/90دریبل رشفورد بگذاریم، مشخص میشود دمبله چه تکنیک فوق العاده ای دارد.
نتیجه گیری :
در اینکه مارکوس رشفورد یک ستاره جوان و یک استعداد فوق العاده است شکی نیست اما او نه تکنیک و خلاقیت عثمان دمبله را دارد و نه شم گلزنی بالای امباپه را.
در نتیجه فعلا میتوان رشفورد را در کنار پدیده های جوان قرار داد اما با معیار های مختلف او برتر از دمبله و امباپه نیست.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.