پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نظر عجیب امباپه در مورد باخت مقابل لیل و واکنش توخل

زمان ارسال : دوشنبه 26 فروردین 1398
بعد از شکست سنگین و تحقیرآمیز پاری سن ژرمن مقابل لیل که دیشب و با نتیجه 5-1 اتفاق افتاد، کیلیان امباپه در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد این تیم فاقد شخصیت تیمی است و در این دیدار بازیکنانش مثل تازه‌کارها بازی کرده‌اند. اما توماس توخل در پایان بازی، صحبت‌های ستاره‌ تیمش امباپه را رد کرد و گفت در عوض با ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه صحبت خواهد کرد و به او خواهد گفت که PSG به بازیکنان بیشتری احتیاج دارد.

توخل که در پایان بازی مقابل خبرنگاران قرار گرفته بود وقتی توسط آنها از صحبت‌های امباپه مطلع شد به صورت صریح اتهامات را رد کرده و گفت بدشانسی تیمش در نیمه دوم، کارت قرمزی که داور به خوان برنات نشان داد و کمبود عمق در بازی تیمش در نیمه دوم عامل این شکست بوده‌اند.
توخل در این باره گفت:" نه، خیلی راحت است که مثل امباپه بگوییم علتش شخصیت نداشتن ما است. ولی ما در این بازی کنترل را در دست داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم و آنها در نیمه اول هیچ شانسی نداشتند. در نیمه دوم هم کهرر فرصت عالی‌ای برای گل زدن داشت".
سرمربی PSG در ادامه گفت:" با ده بازیکن کار پیچیده شد چون بازیکنانی در میدان داشتیم که مریض بودند و نباید بازی می‌کردند. فقط با 16 بازیکن بازی کردن کار واقعا سختی است. باید این را بپذیریم که به بازیکن نیاز داریم و من این را با رئیس باشگاه مطرح خواهم کرد"
منبع سایت ورزش ۳

پ.ن : جالبه که از همین الان داره مقدمات خروج رو داره فراهم میکنه. بازیکن های پولکی مداوم تیم عوض میکنن . احتمالا مقصد بعدیش هم رئال مادرید هست.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.