پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به من بگو چرا ؟

زمان ارسال : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398
دوستان چند پرسش بزرگ هست که ذهن من رو از ابتدای فصل درگیر کرده که در این بازی هم نمایان بود عمده نقش رو در مورد این تصمیمات رو والورده ایفا میکنه .
۱. معیار تعویض ها در بارسا ی والورده چیه ؟
امشب مثل خیلی از شب های دیگه شاهد تعویض های تکراری بودیم
بوسکتس دقیقه ی ۵۵ جای آرتور به زمین اومد در حالیکه آرتور اصلا بد نبود و حتی خسته هم نبود و راکیتیچ به نسبت نیاز بیشتری به استراحت داشت. در مقابل دمبله که یکی از بهترین های امشب بود جای خودش رو به کوتینیو داد . در حالیکه در خط حمله امشب سوارز با توجه به دقایق بازی و بحث تقسیم انرژی و حتی کیفیت در این بازی بیشتر نیاز به تعویض داشت .

۲.هیچوقت قرار نیست دمبله و کوتینیو با هم در زمین باشند ؟
بارسا مجموعا حدود ۲۵۰ میلیون یورو خرج دمبله و کوتینیو کرده که تعویضی به بازی بیارتشون؟ اصلا دمبله ای که در بازی قبلی فقط ۱۰ دقیقه بازی کرده نیاز به تعویض داره ؟ کوتینیو اصلا چرا با وجود بازی خوبی که رو به روی منچستر داشت روی نیمکت هست !؟ این سوال هایی که من جواب های قانع کننده ای براشون ندارم .

۳. مالکوم در چه صورت فرصت بازی پیدا میکنه ؟
نمیدونم شرایط فرصت دادن به یک بازیکن چیه مالکوم باید چیکار کنه تا فرصت بازی پیدا کنه آیا بهتر نیست حداقل برای امتحان این بازیکن در یک بازی خانگی استراحت به سوارز داده شه و مالکوم در پست نوک هم بازی گرفته شه ؟

۴.چرا استراحت به راکیتیچ داده نمیشه ؟
راکیتیچ یکی از کلیدی ترین بازیکن های بارسا چه در این فصل چه در فصل پیش بوده با بیشترین دقایق بازی آیا لازم نیست که که به این بازیکن بعد یک بازی سخت مقابل منچستر استراحت داده شه ؟ خطر مصدومیت این بازیکن در این مقطع حساس وجود نداره ؟

در آخر هم یک انتقاد شخصی از مسی دارم مسی مثل یک پدر واقعی برای نیمار بود چه در زمین چه بیرون و همه جوره این بازیکن رو حمایت میکرد پرورش می داد شاید یکی از دلایل رشد فوق العاده ی نیمار در بارسا خود مسی بود اما این رابطه ی فوق العاده رو حداقل در زمین از سمت مسی برای دمبله نمی بینم نظر شما چیه ؟
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.