پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری : کوتینیو خواستار ترک آنفیلد شد!

زمان ارسال : سه شنبه 3 مرداد 1396
رسانه های انگلیس طی ارائه یک سرویس خبری فوری، مدعی شدند فیلیپه کوتینیو، هافبک تکنیکی ریز نقش و کارساز باشگاه لیورپول دیگر قصد ماندن در آنفید را ندارد و به سران این باشگاه اعلام کرده است که خواهان حضور در بارسلونا است.
بر اساس این گزارش، بارسلونا پیشنهادی 72 میلیون پوندی به سران باشگاه لیورپول ارائه داده بود که از سوی لک لک ها رد شد، اما باشگاه بارسلونا با اعلام تمایل کوتینیو به حضور در باشگاه بارسلونا، سران بلوگرانا در تدارک پیشنهادی جدید برای وسوسه لیورپولی ها و خرید کوتینیو هستند.
در ادامه این گزارش آمده است باشگاه بارسلونا نمایندگان رسمی خود را راهی مرسی ساید کرده است تا با پیشنهادی 89 میلیون پوندی سران باشگاه را متقاعد به فروش لیورپول کنند، این در حالی مطرح می شود که لیورپولی ها به سران بارسلونا رسما اعلام کرده بودند به هیچ عنوان حاضر به فروش این بازیکن برزیلی نیستند.
بارسلونا پس از شکست در جذب ماکو وراتی ایتالیایی از باشگاه پاری سن ژرمن، حالا تنها امیدش برای تقویت خط هافبک خود، جذب فیلیپه کوتینیو دوست نزدیک نیمار جونیور است؛ نکته جالب در انتقال کوتینیو،علاقه پاری سن ژرمن به جذب اوست که می تواند رقابت برای جذب این بازیکن را بسیار جذاب کند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.