پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

الکلاسیکو های آینده قسمت بارسا

زمان ارسال : دوشنبه 22 بهمن 1397
الکلاسیکو های اینده
این بیستمین فصلی‌‌‌‌‌‌ست که رئال مادرید و بارسلونا در کوپا دل‌‌‌‌‌‌ری مقابل هم صف‌‌‌‌‌‌آرایی می‌‌‌‌‌‌کنند. نکته جالب اینکه ۱۳ سال گذشته از نخستین ال‌‌‌‌‌‌کلاسیکو در لالیگا، دو تیم در رقابت‌‌‌‌‌‌های کوپا دل‌‌‌‌‌‌ری در سال ۱۹۲۹ مقابل هم قرار گرفتند و این آمار نشان از سابقه بالای ال‌‌‌‌‌‌کلاسیکو دارد. اما جدال امشبِ بارسا و رئال یک نکته مهم را در دل خود گنجانده، نکته‌‌‌‌‌‌ای که در سن بازیکنان‌‌‌‌‌‌ دو تیم نهفته است. چه به وسیله استعدادیاب‌‌‌‌‌‌ها، چه از طریق خریدها و چه به وسیله پرورش بازیکنان در آکادمی‌‌‌‌‌‌های «لافابریکا» و «لاماسیا»؛ بارسلونا و رئال مادرید از هم‌اکنون آینده خود را به طور مشخصی ترسیم کرده‌‌‌‌‌‌اند و این در هر حرکت و اقدام آنها مشهود است. البته از استراتژی دو باشگاه مشخص است که تفاوت‌‌‌‌‌‌هایی نیز بین آنها وجود دارد؛ بارسلونا پول بیشتری برای ستارگان جوانی که نامی برای خود دست‌‌‌‌‌‌وپا کرده‌‌‌‌‌‌اند خرج می‌‌‌‌‌‌کند اما مادریدی‌‌‌‌‌‌ها ستارگان جوانِ با استعداد اما کم نام‌‌‌‌‌‌ونشان را که در عرصه‌‌‌‌‌‌های بزرگ‌‌‌‌‌‌تر هنوز محک نخورده‌‌‌‌‌‌اند، با قیمت‌‌‌‌‌‌هایی پایین به سانتیاگوبرنابئو منتقل می‌‌‌‌‌‌کنند. نگاهی به هزینه‌‌‌‌‌‌های باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکنان جوان بیاندازید.
بارسلونا
عثمان دمبله، ۲۱ ساله
ستاره‌‌‌‌‌‌‌ای که رکورد یکی از گران‌‌‌‌‌‌‌ قیمت ‌‌‌‌‌‌‌ترین نقل‌‌‌‌‌‌‌وانتقالات جهان را به خود اختصاص داد. در کنار سرعت بالایش، تنوع پست‌‌‌‌‌‌‌هایی که او با لباس بروسیادورتموند در آن ایفای نقش کرد باعث شد تا مسئولان باشگاه بارسلونا او را به چشم جانشین مناسبِ «نیمار» ببینند. سال‌‌‌‌‌‌‌ونیم است که سوالاتی پیرامون انضباطش خارج از زمین را در اذهان عمومی ایجاد کرده اما در همین مدت، نشانه‌‌‌‌‌‌‌هایی از استعداد فرا زمینی‌‌‌‌‌‌‌اش را نیز به تصویر کشیده.
آرتور، ۲۲ ساله
خرید آرتور ریسکی بود که به موفقیتی بزرگ ختم شد. سبک بازی هافبک برزیلی به نوعی‌‌‌‌‌‌‌ست که با دیدن او به این فکر فرو می‌‌‌‌‌‌‌رویم که آیا او محصولی از آکادمی لاماسیا است یا خیر؟ او در همین تابستان با مبلغ ۳۰ میلیون یورو از باشگاه «گرمیو» خریداری شد و توانست اعتماد «ارنستو والورده» و البته هواداران متعصب بلوگرانا را جلب کند.
مالکوم، ۲۱ ساله
بارسلونا با پرداخت رقمی حدود ۴۰ میلیون یورو او را از رم هایجک کرد و به بندر بارسلون آورد اما این بازیکن ۲۱ ساله برزیلی نتوانست آنچه از او انتظار می‌‌‌‌‌‌‌رفت را برآورده کند. کار به جایی کشید که حتی در زمستان زمزمه‌‌‌‌‌‌‌هایی مبنی بر انتقال قرضی او به تیم‌‌‌‌‌‌‌های دیگر به گوش می‌‌‌‌‌‌‌رسید، زمزمه‌‌‌‌‌‌‌هایی که البته هیچگاه رنگ حقیقت به خود نگرفت و او در جمع آبی‌‌‌‌‌‌‌اناری‌‌‌‌‌‌‌ها باقی ماند، البته فعلاً!
کارلس آلنیا، ۲۱ ساله
این هافبک طراح، یکی از محصولات بااستعداد آکادمی لاماسیاست، بازیکنی که علیرغم فرصت‌‌‌‌‌‌‌ها و دقایق کم حضورش در مستطیل سبز، نشان داده که آینده‌‌‌‌‌‌‌ای درخشان پیش رو دارد و می‌‌‌‌‌‌‌تواند به یکی از ستاره‌‌‌‌‌‌‌های قابل اتکا و البته محبوب بارسا در آینده تبدیل شود. فراموش نکنید که او در لیگ قهرمانان اروپا فرصت بازی پیدا کرد و برابر تاتنهام درخشید تا در میان ستارگان تیم بتواند نام خودش را سر زبان‌‌‌‌‌‌‌ها بیندازد.
ریکی پوچ، ۱۹ ساله
برای این نوجوان محصول لاماسیا، اتفاقات بزرگی پیش‌بینی می‌‌‌‌‌‌‌شود و برخی حتی از او به عنوان «آندرس اینیستا» جدید بارسلونا یاد می‌‌‌‌‌‌‌کنند. بازیکنی که توانسته برای تیم اصلی نیز به میدان برود و بازی در نیوکمپ را تجربه کند. اما با توجه به ورودی‌‌‌‌‌‌‌های بارسا در پست تخصصی‌‌‌‌‌‌‌اش، شاید ریکی مجبور شود برای به دست آوردن دقایق بازی بیشتر بارسلونا را به صورت قرضی ترک کند، انتقالی که مطمئناً به سود او خواهد بود.
فرانکی دی یونگ، ۲۱ ساله
خرید جدید بارسلونا ستاره‌ای‌‌‌‌‌‌‌ که محصول آکادمی معروف آژاکس است و انتظار می‌‌‌‌‌‌‌رود بعد از سال‌‌‌‌‌‌‌ها به یکی از ستاره‌‌‌‌‌‌‌های درخشان هلندی در آسمان نیوکمپ تبدیل شود. فراموش نکنید که مسئولان باشگاه کاتالانی در راه جذب او توانستند دلارهای نفتی مالک متمول پاری‌‌‌‌‌‌‌سن‌‌‌‌‌‌‌ژرمن را از پیش رو بردارند و لباس آبی‌‌‌‌‌‌‌واناری خود را بر تن ستاره هلندی کنند، موفقیتی که برای باشگاه یک پیروزی معنوی بزرگ محسوب می‌‌‌‌‌‌‌شود.
ادامه دارد..
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.