پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کلمه ای که بلای جان بارسا شده

زمان ارسال : دوشنبه 7 خرداد 1397
دوستان عزیز میخوام یک درد و دل برادرانه با شما داشته باشم.
بلای جان تیم ما و هواداران بارسا فقط و فقط یک کلمه است (( سه گانه ))،این کلمه و مسئولیتی که پشت این کلمه نهفته است باعث شده بار سنگینی روی دوش بازیکنان و کادر فنی قرار بگیره،کلمه ای مثل یک فصل شکست ناپذیری که باعث فشار به تیم و کادر فنی شد،فشار وباری که تحمل آن از اراده و توان بازیکنان و کادر فنی خارج است.
بارسا دیگر تیم رویایی 2009 تا 2015 نیست و هر تیم بزرگی بعد از یک دوره طلایی نیاز به زمانی برای ریکاوری و باز پروری استعداد ها و بازیکنان جدید دارد که این دوره ممکن است بیش از 10 سال طول بکشد و یا حتی بیشتر با یک نگاه ساده به دوره افت رئال،منچستر و میلان میتوانید متوجه شوید که قرار نیست هر روز یک ژاویستا و مسی از لاماسیا ظهور کند،قرار نیست ما هر سال قهرمان سه جام اصلی باشیم،ما زمانی فرصت اینکه حتی هتریک در سی ال را تجربه کنیم داشتیم ولی متاسفانه آن را از دست دادیم و الان تیمی که در اختیار داریم اصلا در سطح قهذمانی هر ساله سی ال نیست.
بر خلاف باور دوستان که بارتومئو در آمد باشگاه را افزایش داه از او حمایت میکنند ما درآمد اصلی باشگاه را با مشکلات مدیریتی از دست داده ایم و آن هم قدرت لاماسیاست چون بارسا سرمایه ای به جز لاماسیا ندارد.
مدیریت با انتخاب های اشتباه باعث وضعیت کنونی بارسا را رقم زده،بیشتر هم بخاطر دیر عمل کردن و تاخیر ضررهای بزرگی به باشگاه زدن.
خلاصه بهتر است انتظارات از تیم را در سطح معقول نگه داریم تا بتوانیم با شرایط کنونی کنار بیاییم.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.