پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بینی نتیجه بازی امشب یونتوس و بارسا

زمان ارسال : سه شنبه 21 شهریور 1396
سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه من تو این مطلب خواستم وضعیت دو تیم رو از نظر خودم بیان کنم ممنون می شم که توجه کنید.
خط حمله بارسا وخط دفاع یونتوس:فکر نکنم فردا یونتوس بتونه خیلی خوب تو دفاع کار کنه چون بازیکن هایی مثل آلوز و بونوچی از تیم جداشدن و کیلینی هم مصدومه و از طرفی دیگه هم هودس و بن اتیه تازه به تیم اضافه شدن و احتملا توان رویارویی با مسی با سوارز و دمبله رو نداشته باشن و یادتون هم نره که بوفون یه سال دیگه پیر تر شده. اما برعکس وضعیت خط حمله بارسا خیلی خوبه مسی خیلی آماده اس و سوارز داره به روز های اوجش نزدیک می شه و دمبله هم نشون داده بازیکن انعطاف پذیریه و می تونه خیلی زود تو تیم جا بیوفته و راکیتیچ و اینیستا هم خیلی خوب دارن به کمک مسی خط حمله رو تغذیه می کنن و جرارد دلوفئو هم داره از ته دل زحمت می کشه. شواهد خیلی به سود بارسا واحتمالا بارسا چند باری بتونه دروازه یونتوس رو بازه کنه.
خط هافبک دو تیم : یونتوس خط هافبک خیلی خوبی داره که بازیکن هایی مثل داگلاس متوئیدی پیانیچ و دیبالا می تونن با سرعت بیشتری که نسبت به اینیستا و راکیتیچ یا حتی بوسکتس می تونن مشکل ساز بشن ولی راکیتیچ و بوسکتس در کنار اینیستا هم خیلی خوبن وکاملا مچ شدن در حالی که متوئیدی و داگلاس تازه به تیم اومدن درحالی که هافبک های بارسا 4 یا 5 ساله که دارن بازی می کنن.
خط دفاع بارسا وخط حمله یونتوس:یونتوس خط حمله اش خیلی خوبه دیبالا خیلی آماده اس ایگوآین اگه روز خوبش باشه خطر ناکه ومانزوکیچ و داگلاس هم خوبن و میتونن نمایش خوبی داشته باشن ولی امشب باید در برابر خط دفاع آماده بارسا بازی کنن که سمدو خیلی عالی کار کرده وآلبه هم که دیگه هیچی و اومتیتی و پیکه هم عالین وهمیچه خوبه .
با این شواهد به نظرم بازی پر گلی خواهد شد و به نظر من بارسا 4 به 2 می بره .
لطفا شما هم چپیش بینی کنید.
FORCA BARCA
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.