سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بایرن به هیچ وجه نباید تیاگو را از دست بدهد

زمان ارسال : چهارشنبه 24 مرداد 1397
یموند هینکو، روزنامه‌نگار ورزشی آلمانی که یکی از مشهورترین ورزشی‌نویسان آلمان به حساب می‌آید، در ستون هفتگی خود در روزنامه‌‌ی بیلد با انتشار مطلبی به تیاگو آلکانتارا ستاره‌ی اسپانیایی بایرن پرداخته و به این سوال جواب داده که چرا بایرن باید مانع جدایی تیاگو از این تیم شود ؟

به گزارش "ورزش سه"، هینکو در آغاز مطلب خود با این جمله آغاز می‌کند: تیاگو آلکانتارای عزیز، تا همین چند روز پیش، هواداران بایرن از تو به عنوان ماهی یاد می‌‌کردند. چون در تمام بازی‌ها تو نه دهانت را باز می‌کردی و نه با کسی حرف می‌زدی. فقط در میانه‌ی میدان مثل ماهی می‌لغزیدی و از دست بازیکنان حریف در می‌رفتی.


ولی در مسابقه‌ی سوپرجام آلمان وقتی بازی تو را تماشا کردم، باورم نمی‌شد تو همان تیاگوی سابق هستی. تو هم حرف می‌زدی، هم از دستهایت برای هدایت هم‌تیمی‌هات استفاده می‌کردی و هم مثل همیشه با پاهایت جادو می‌کردی. می‌دانم نیکو کوواچ به تو گفته حالا دیگر آنقدر آلمانی می‌دانی که بتوانی در میانه‌ی میدان با هم‌بازی‌هایت صحبت کنی و به آنها بفهمانی چه انتظاری از هم‌بازی‌هایت داری. حتماً کسی به تو گفته که دیگر نباید از مورد توجه قرار گرفتن فرار کنی بلکه باید نقش واقعی خودت در میانه‌ی میدان به عنوان یکی از رهبران بایرن را به عهده بگیری.


تو در مقابل آینتراخت فرانکفورت از دقیقه‌ی 1 تا دقیقه‌ی 90 جلوی محوطه‌ی جریمه‌ی حریف حرکت می‌کردی، توپها را با دقتی استثنایی توزیع می‌کردی و در نهایت هم با به ثمر رساندن گل پنجم، شب رویایی خودت را تکمیل کردی.
آقایان مسئولین بایرن مونیخ، تیاگو ترکیبی است از فوتبال فانتزی بازیکنان اسپانیایی برزیلی و همه‌ی خصوصیات مثبت فوتبالیست‌های آلمانی. و برای همین است که نقش او در ترکیب بایرن تا این حد خاص و منحصربفرد است.


تیاگوی عزیز، می‌دانم مطبوعات ورزشی اسپانیا همچنان اصرار دارند که رئال مادرید قصد دارد تو را از بایرن جدا کرده و به خدمت بگیرد. شاید با شنیدن این خبرها خوشحال می‌شوی چون این برای تو محقق شدن رویای کودکی‌ات خواهد بود. می‌دانم در نوجوانی عضو بارسلونا بوده‌ای و شاید امیدواری که پپ گواردیولا که برایت حکم یک پدر را داشته پا به میدان بگذارد و در فرصت نقل و انتقالات زمستانی تو را به منچسترسیتی منتقل کند. ولی باور کن ماندن در بایرن، به نفع تو خواهد بود. در سالهای پیش رو، تو می‌توانی در بایرن با هافبک‌های درخشانی مثل لئون گورتزکا، کورنتین تولیسو و خامس رودریگز همبازی باشی و با آنها زوج‌هایی استثنایی بسازی.


آقایان رومنیگه و اولی هوینس، نگه داشتن تیاگو در بایرن برای تیم شما از نان شب هم واجب‌تر است. به خصوص حالا که بوروسیا دورتموند، رقیب ازلی بایرن در آلمان با جذب اکسل ویتسل بلژیکی، پدیده‌ی خارق‌العاده‌ای در ترکیب خود دارد. یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی روسیه که به اعتقاد من شایسته‌ی دریافت عنوان بهترین فوتبالیست سال دنیا است.


با وجود تیاگو آلکانتارا چه کسی می‌گوید بایرن باید در لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید، بارسلونا یا منچسترسیتی بترسد ؟ پس آقایان مسئولین بایرن مونیخ، لطفاً هشیار باشید و تیاگو را از دست ندهید.
وقتی یه روزنامه نگار معروف المانی اینجوری تیاگو رو توصیف می کنه و جالبه بعضی ها اینجا بش میگن بنجله
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.