پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای لو پاریزین: آدرین رابیو با بارسلونا به توافق رسیده است

زمان ارسال : سه شنبه 27 آذر 1397
رابیو شاید به زودی پیراهن بارسلونا را بر تن کند.

آینده آدرین رابیو، هافبک فرانسوی 23 ساله پاری سن ژرمن به احتمال فراوان راهی بارسلونا می‌شود.

رابیو که پرورش یافته آکادمی پی اس جی محسوب می‌شود و تا پیش از جام جهانی هم بازیکنی ملی پوش بود، همان طور که انتظار می‌رفت قرار نیست قراردادش با این باشگاه را تمدید کند. اختلاف طرفین از ماه‌ها پیش بر سر مسائل مالی شروع شد و با نیمکت نشینی‌های رابیو در حساس ترین بازی‌های فصل بالا گرفت. در این بین رابطه رابیو با توخل هم بابت همین قضیه شکراب شد و نتیجه اینکه هنریکه رسما اعلام کرد آدرین تا اطلاع ثانوی نیمکت نشین خواهد شد.

به گزارش لو پاریزین، این نیمکت نشینی شاید چندان هم طول نکشد چه بنا به گفته منابع، رابیو با بارسلونا به توافق رسیده است. اریک آبیدال از مدت‌ها پیش با مادر رابیو که ایجنتش نیز محسوب می‌شود، در حال مذاکره بود و طرفین حالا روی بندهای قرارداد به توافق کامل رسیده‌اند. اینکه رابیو چه زمانی کوله بارش را جمع کرده و راهی کاتالونیا مشخص نیست. شاید در همین ژانویه این اتفاق رخ بدهد چون او و پاری سن ژرمن کاملا از یک جدایی زودهنگام استقبال می‌کنند.

باید دید این ادعا تا چه اندازه صحت دارد. پیشتر موندو دپورتیوو گفته بود که رابیو تمایلش به بازی در بارسلونا را به این باشگاه اعلام کرده و به نظر جورچین قضیه همان طوری که این نشریه عنوان کرده بود، در حال رقم خوردن است. رابیو در ترکیب بارسا مقابل لیون؟ شاید!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.