پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو: فرنکی دی یونگ توافق شفاهی‌اش با بارسلونا را زیر پا گذاشته و به پاری سن ژرمن نزدیک است

زمان ارسال : چهارشنبه 26 دی 1397
پاریسی‌ها برنده کورس رقابت بر سر یکی از آینده دارترین هافبک‌های اروپا خواهند بود.

فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی آژاکس احتمالا راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، دی یونگ از بارسا دور شد. به گفته منابع موثق، این هافبک 21 ساله توافق شفاهی‌اش با بارسلونا که از چند هفته پیش حاصل شده بود را زیر پا گذاشته و اکنون به پاری سن ژرمن نزدیک‌تر شده است. بارسا با علی دورسان، ایجنت دی یونگ بر سر یک قرارداد 5 ساله به توافق شفاهی رسیده بود و متقاعد شده بود که دی یونگ به قولش پایبند است و از فصل آتی در نیوکمپ بازی خواهد کرد اما در تایید اخباری که اخیرا از فرانسه مخابره شد، دی یونگ احتمالا راهی پی اس جی می‌شود.

دلیل این تصمیم دی یونگ بیشتر ورزشی بوده است. در واقع او اگرچه از پروژه ورزشی‌ای که بارسا پیشنهاد داده بود، استقبال کرده بود و می‌دانست در درازمدت به انتخاب اول باشگاه در پست بوسکتس تبدیل خواهد شد اما به این نتیجه رسیده که شاید یکی دو سال نیمکت نشینی هم روند پیشرفتش را مختل کند. دی یونگ معتقد است با انتقال احتمالی رابیو به بارسا و در حضور بازیکنانی چون آرتور، بوسکتس، راکیتیچ، ویدال و کوتینیو، او کار بسیار دشواری برای حضور در ترکیب اصلی تیم خواهد داشت. از طرفی دی یونگ می‌داند که بارسا برنامه دارد در آینده نقش پررنگی به کارلس آلنیا و ریکی پویگ در خط هافبک بدهد.

مجموع این دلایل باعث شد تا فرنکی در تصمیمش دچار تردید شده و تجدیدنظر کند. این در حالی است که پاری سن ژرمن از لحظه اول حضور دی یونگ در ترکیب اصلی تیمش را تضمین کرده بود و طبعا پیشنهاد بسیار خوبی هم به لحاظ مالی به او، ایجنتش و آژاکس ارائه کرد. پاریسی‌ها با جدایی رابیو به شدت به هافبکی با خصوصیات دی یونگ نیاز دارند و برای فرنکی هم حضور در ترکیب اصلی مهم‌تر از هر چیزی است. مسائل مالی هم اهمیت زیادی داشته و تفاوت را رقم زده است. بارسا در بحث پرداخت کمیسیون به ایجنت‌ها مرز و حدودی دارد که نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی آنها را زیر پا بگذارد. پاری سن ژرمن به لطف حق کمیسیون‌های خوب پیشنهادی، پاری سن ژرمن شانس خوبی هم برای جذب ده لیخت دارد. مکسول و هنریکه رابطه خوبی با مینو رایولا دارند.

انتظار می رود دی یونگ طی همین روزها تصمیم نهایی را بگیرد و بارسا هنوز از تلاش برای متقاعد کردن او دست برنداشته است. تاکید بارسا در صحبت با دی یونگ بیشتر روی مسائل ورزشی از جمله سبک بازی است. بارسا در پاسخ به نگرانی‌های دی یونگ نسبت به فیکس بودن یا نبودن، آرتور ملو را مثال زده که چگونه خیلی زود توانست با عملکرد خوبش، خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کند.

بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دی یونگ راهی پاری سن ژرمن می‌شود. مگر اینکه این بازیکن باز هم در آخرین لحظات نظرش را عوض کند که این بار دیگر بعید است. پاریس یونایتد چند روز پیش خبر از توافق پاری سن ژرمن با دی یونگ داده بود که واقعیت دارد. از طرفی آژاکس هم رقمی حدود 75 میلیون یورو از فروش این بازیکن به جیب خواهد زد.

گزارش از موندودپورتیوو حدود 40 دقیقه قبل
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.