پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قله‌ های پیش روی مسی در ادامه فصل

زمان ارسال : سه شنبه 6 فروردین 1398
لئو مسی که بازگشتش به تیم ملی آرژانتین پس از چندین ماه، خوش یمن نبود و با شکست مقابل ونزوئلا و مصدومیت همراه شد، به بارسلونا بازگشته تا خود را برای مقطع حساس پایانی فصل آماده کند. حال به بررسی قله هایی خواهیم پرداخت که برترین بازیکن تاریخ فوتبال در این فصل برای فتحشان تلاش خواهد کرد.


سال ۲۰۱۹ شاهد شکسته شدن رکوردهای دیگری توسط لئو مسی بود. در ماه مارس، کاپیتان بارسا به تعداد بازیهای رسمی اینیستا برای باشگاه (۶۷۴) رسید و همچنین از تعداد بازیهای او در لیگ عبور کرد. مسی در عین حال با عبور از ژاوی، به برترین بازیکن تاریخ بارسا از منظر بیشترین تعداد برد (۴۷۷) تبدیل شد.

به علاوه، شماره ۱۰ بارسا در سال ۲۰۱۹ از مرز ۴۰۰ گل زده در لالیگا عبور کرد (۴۱۲ گل در حال حاضر). او همچنین به دنبال شکستن رکورد ایکر کاسیاس از منظر تعداد برد در لیگ (۳۳۴) است. با در نظر گرفتن اینکه شتاب اعجوبه آرژانتینی در فتح قله‌های مرتفع فوتبال تمامی ندارد، بیایید نگاهی بیاندازیم به رکوردهای بعدی که مسی احتمالا در همین فصل به آنها دست خواهد یافت.

پنجمین لیگ قهرمانان


مسی به وضوح اظهار کرده که در این فصل هیچ چیز برایش به اندازه فتح قهرمانی اروپا اهمیت ندارد. او قبلا ۴ بار این جام را فتح کرده، اما امسال این شانس را دارد که در واندا متروپولیتانو آن را به عنوان کاپیتان بالای سر ببرد.

در حال حاضر اما او نیاز دارد که در دور یک چهارم پایانی از سد منچستر یونایتد عبور کند.

آقای گلی لیگ قهرمانان


مسی قبلا در فصول ۲۰۰۸/۰۹، ۲۰۰۹/۱۰، ۲۰۱۰/۱۱ و ۲۰۱۴/۱۵ عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورده است. در فصل جاری او ۸ گل در ۶ بازی به ثمر رسانده که شامل یک هت تریک و دو دبل می‌شود.

دستیابی به رکورد جام حذفی


اگر بارسا بتواند والنسیا را در فینال ۲۵ مه در بنیتو ویامارین شکست دهد، مسی، بوسکتس و پیکه به رکورد ۷ قهرمانی جام حذفی دست خواهند یافت که در حال حاضر در اختیار پیرو گاینزا از بیلبائوست.

رقابت با رایان گیگز و ویتور بایا


اگر بارسا بتواند امسال فاتح سه گانه شود، مسی با عبور از دروازبان اسبق بارسا، در کنار رایان گیگز قرار خواهد گرفت و رتبه سوم بیشترین جام کسب شده در رده بزرگسالان را با او شریک خواهد شد.

سومین کفش طلای پیاپی، ششمین در مجموع


ستاره آرژانتینی فصل گذشته برترین گلزن اسپانیا و اروپا بود و در فصل جاری هم با نمایشی درخشان کاندید اصلی کسب این جایزه است. او در حال حاضر ۲۹ گل در لالیگا به ثمر رسانده و صدرنشین جدول کفش طلای اروپاست.

شکستن رکورد هت تریک


مسی در حال حاضر با ۵۱ هت تریک، تنها یکی از تعداد کل هت تریک‌های رونالدو (۵۲) و هت تریک‌های او در لالیگا (۳۴) کمتر دارد.

هت تریک ضربه آزاد


مهارت ضربه آزاد مسی به نظر می‌رسد که روز به روز بهتر و بهتر می‌شود. اگر او توانسته در برابر اسپانیول و سویا دو بار در یک بازی از روی ضربات آزاد گلزنی کند، چرا نتواند به یک هت تریک ماورایی فکر کند؟

کوپا آمریکا


مسی پس از مدتها به تیم ملی آرژانتین برگشته تا در رقابتهای کوپا آمریکا که در تابستان امسال برگزار می‌شود شرکت کند. او با یک نائب قهرمانی جام جهانی و دو نائب قهرمانی کوپا آمریکا، ناکام بزرگ فینالهای ملی بوده و تلاش می‌کند تا امسال این طلسم را بشکند.

به دنبال پله...


پله ۶۴۳ گل در رقابتهای رسمی برای سانتوس به ثمر رساند و مسی در حال حاضر ۵۹۱ گل با لباس بارسا در کارنامه دارد.

رسیدن به آمار اسطوره برزیل در فصل جاری کمی دشوار به نظر می‌رسد اما اگر فرم فعلی ادامه پیدا کند، او می‌تواند تا پایان فصل شانه به شانه پله قرار گیرد.

مرجع : سایت رسمی باشگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.