پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش عجیب اسپورت از رفتن کوتینیو به بایرن و ارتباطش با داستان نیمار

زمان ارسال : شنبه 26 مرداد 1398
در حالی که از دیشب و پس از رفتن کوتینیو به بایرن اکثرا تصور میکردند و میکنند که انتقال نیمار تقریبا منتفی شده اما اسپورت نظر دیگری دارد . اسپورت ابتدا در گزارشی مدعی شد که رفتن کوتینیو برعکس تصور برخی راه را برای انتقال نیمار با کاهش حقوق پرداختی باز میکند . سپس البرت روخی خبرنگار ان مدعی شد که اگر فکر میکنید انتقال نیمار منتفی شده است بسیار اشتباه کرده اید بعد از دیشب انتظار دارم که حمله جدیدی برای نیمار اتفاق بیفتد . اسپورت امروز نیز در گزارشی دیگر اعلام کرد بارتومئو رهبر مذاکرات نیمار است و این هفته یک پیشنهاد نهایی ارئاه خواهد کرد و در بارسلونا با وجود سختی معامله مطمئن اند که پروسه به نفع ان ها به پایان خواهد رسید .
اما حال اسپورت گزارشی عجیب تر ارائه کرده ، اسپورت ادعا کرده که رفتن کوتینیو با داستان نیمار و انتقال گرت بیل به بایرن در ارتباط است ، به گزارش اسپورت :
" بارسلونا وقتی کوتینیو را به بایرن فرستاد که میدانست گرت بیل به ان ها خیلی نزدیک است خروج بیل یعنی جای خالی در لیست حقوق حالا اوردن برزیلی تقریبا غیر ممکن است بعد از عدم خروج ولزی و در عین حال مسئله حقوق بارسا بعد از خروج کوتینیو بهتر شد عدم خروج بیل از مادرید یعنی بارسلونا تنها خریدار برزیلی است که این معامله را اسان تر میکند "
اینگونه که اسپورت گزارش داده گویا بارسلونا با هدف کویتینو را به بایرن فرستاده و هدفش این بوده است که بیل به بایرن نرود و لیست حقوق های رئال خالی نشود و توان خرید نیمار نداشته باشد و در نتیجه از رقابت کنار برود و برعکس بارسلونا با خروج کوتینیو و کمتر شدن حقوق پرداختی وضع بهتری پیدا کند و با کنار رفتن رئال تنها خریدار نیمار شود و بتواند معامله را انجام دهد.
باید دید ایا واقعا حرف های اسپورت درست است ؟ ایا هدف میدران بارسا این بوده ؟ باید صبر کرد .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.