پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اخرین اخبار نیمار ( به روز شد )

زمان ارسال : پنجشنبه 7 شهریور 1398
اخرین اخبار پیرامون نیمار :

****** :

آنده کوری در حال حاضر کنار نیمار حضور دارد


RMC :

پاریس به صورت رسمی با راکیتیچ مذاکره میکند


فرانسیس اگیلار :

از پاریس به من میگویند که در حال مذاکره مستقیم با راکیتیچ و دمبله هستند تا پروژه خود را به آن ها نعرفی کنند و با آن ها توافق کنند که در عملیات نیمار حضور داشته باشند .


لو پاریزین :

بارسلونا ۱۳۰ میلیون یورو به علاوه راکیتیچ به علاوه دمبله به صورت قرضی را پیشنهاد کرد صحبت های میانمربی توخل و مدیر ورزشی لئوناردو در حال انجام است و پی اس جی امروز با دمبله و راکیتیچ تماس گرفته است توخل مشتاق است که دمبله را در اختیار داشته باشد .


اگیلار :

مذاکرات مستقیم با دمبله و راکیتیچ توسط خود لئوناردو انجام میشود بعد از اینکه مدیریت بارسا به او اجازه داد این کار را انجام دهد .


RMC :

بارسلونا و پاری سن ژرمن روز سه شنبه به معامله نزدیک شدند اما دمبله از رفتن به پاریس امتتاع کرد به همین دلیل معامله متوقف شد .


****** :

پس از ترک جلسه بارسا درب مذاکره نستقیم را باز کرد بارسا به مقامات رسمی پاریس اجازه داد تا با دمبله و راکیتیچ صحبت کنند .


نیکولا شیرا ( گاتزا دلو اسپورت ) :

ایجنت رسمی دمبله برای صحبت با لئوناردو در پاریس حضور دارد ، اخرین گام انتقال نیمار برداشته می شود ، فقط عثمان دمبله باقی مانده است !

رادیو مونته کارلو نیز % ۲۰۰ این ادعه را تایید میکند .


گاتزا دلو اسپورت :

ایجنت دمبله در پاریس است تا با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی صحبت کند و به توافق برسد . بارسا به دنبال بستن قرارداد نیمار هر چه سریعتر است .


پاریس یونایتد :

پینی زهاوی مرد اصلی داستان نیمار ، پینی زهاوی همه کاره داستان نیمار است . او میدانست که بارسلونا برای انتقال نیمار نشکل مالی دارد پس با انتقال کوتینیو و مالکوم لیست حقوق بارسلونا را سبک کرد
لئوناردو میخواست کوتینیو را در انتقال نیمار بگنجاند اما او با نماینده بازیکن کیا جورابچیان اختلاف داشت و کوتینیو نیز از دست بارسا عصبانی بود پس او را به بایرن منتقل کرد .
پینی زهاوی مرد اصلی انتقال نیمار است و او است که فرمول ها و راه حل های متلسب برای انتقال را پیدا میکند او اکنون در حال تلاش برای یافتن بهترین فرمول برای این انتقال است .
پینی زهاوی مطمئن است که نیمار به بارسا باز میگردد .


ESPN :

فردا در موناکو اوضاع حل میشود . رهبر برای دیدار یوفا و بازگشت نیمار سفر میکند . بارتومئو با ناصر الخلیفی دیدار خواهد کرد .


mois ESPN twittet :

راکیتیچ برای رفتن به پی اس جی موافقت میکند . دمبله نمیخواهد بخشی از عملیات نیمار باشد . پیشنهاد بارسا ۱۴۰ میلیون به علاوه راکیتیچ است . اعلام رسمی روز جمعه خواهد بود .

اسپورت :

ابیدال و والورده با دمبله دیدار کردند و به او گفتند که به پاری سن ژرمن برود جایی که در حال حاضر برای آینده اش بهتر است همچنین ایجنت او نیز به پاریس سفر کرده است .


RMC :

راکیتیچ با پیوستن به پی اس جی موافق است .


اسپورت :

رئیس بارتومئو قصد دیدار با رئیس الخلیفی برای بستن توافق نیمار را دارد . هر دو عامل یعنی راکیتیچ و دمبله در حال مذاکره با پی اس جی اند . ( اگر چه دمبله هنوز مقاومت میکند )


ESPN :

بارتومئو در صورت اوردن نیمار فردا برای اولین بار قهرمان نوکمپ خواهد شد .


لو پاریزین :

احتمال ورود بازیکن سوم به معامله غیر ممکن نیست . ارتور ملو ممکن است نفر سوم باشد !


لو پاریزین :

خانواده نیمار به ما گفتند ما در حال رسیدن به یک توافق هستیم اما هنوز انجام نشده است .


گل :

بازیکنان بارسلونا در حال ارسال یک پیام به دمبله هستند " ترک کن ترک کن "


لو پاریزین :

ایوان راکیتیچ هم اکنون آماده حرکت به پایتخت فرانسه است و یک قرارداد ۴ ساله عالی در انتظار او است .عثنان دمبله اراباط حضوری دارد .


لو پادیزین :

پیشنها بارسا ۱۴۰ میلیون به علاوه راکیتیچ به علاوه دمبله
مبلغ حدودی انتقال ۲۰۰ میلیون یورو است و دور از ۲۲۲ میلیونی است که سال ۲۰۱۷ برای نیمار پرداخت شد


لو پاریزین :

خانواده نیمار تایید میکنند که چمدان ها بسته شده و آناده سفر هستند و هواپیمای خصوصی رزرو شده و منتظر تایید باشگاه در دیدار فردا بارتومئو و الخلیفی در موناکو هستند .









مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.