پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری؛ آنتوان گریزمان تا دقایقی دیگر در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد.

زمان ارسال : سه شنبه 22 خرداد 1397
آنتوان گریزمان ستاره جنجالی باشگاه اتلتیکو مادرید که صحبت ها پیرامون جدایی اش از روخی بلانکو این روزها به اوج خود رسیده است و دیگر زمان تعیین تکلیفش فرا رسیده است، تا دقایقی دیگر در کنفرانس خبری ویژه ای در روسیه، شرکت خواهد کرد و تکلیف خود را مشخص خواهد کرد.

گریزمان در تابستان گذشته نیز شدیدا به باشگاه بارسلونا نزدیک شده بود و به نظر می رسید با توجه به محرومیت تشک سازان، او رسما از این باشگاه جدا شود و به جمع بلوگرانا بپیوندد، اما در نهایت او با مذاکره ای که با مدیران خود داشت، اعلام کرد که در این شرایط نمی تواند واندامترو پولیتانو را رها نماید!

بارسلونا اما از این ماجرا نا امید نشد و سرسختانه کار خود را به پیش برد تا همانند پروژه فیلیپه کوتینیو در نهایت بتواند نقشه خود را عملی کند و ستاره مد نظرش را جذب نماید! اتفاقی که به نظر می رسد تا دقایقی دیگر رسما اعلام شود و ستاره فرانسوی روخی بلانکو جدایی اش را از اتلتیکو اعلام نماید.

در صورتی که این انتقال رسمی شود، بارسلونا و اریک آبیدال اولین صید بزرگ فصل خود را صورت داده اند و در بازی نقل و انتقالات خواهد توانست که از رقیب بزرگش، رئال مادرید پیشی بگیرد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.