پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دنیس سوارز؛از رد پیشنهاد ناپولی تا مبارزه برای ترکیب اصلی

زمان ارسال : دوشنبه 17 مهر 1396
یکی از بزرگترین معضلات بارسا در این فصل، چگونگی جایگزینی نیمار بود. با خرید عثمان دمبله، نگرانی هواداران کاهش یافت، اما پس از مصدومیت این بازیکن فرانسوی، بازیکن جدیدی وارد صحنه شد و کیفیت خود را به نمایش گذاشت.

بااستعداد و درک بالا از روش بازی بارسلونا، دنیس به شیوه‌ای منحصر به فرد، خود را از بقیه رقیب‌هایش برای گرفتن جایگاه اصلی در ترکیب تیم، متمایز کرد. طی فصل جاری، شایعات در مورد ناراحتی بابت دقایق کم بازی، از سرخی روبرتو به جرارد دلوفئو منتقل شده است. دلوفئو، که همیشه امید زیادی به وی بوده ولی آنچه که از او انتظار می‌رفته را از خود نشان نداده است.

طی تابستان، دنیس سوارز دو پیشنهاد را رد کرد که یکی از آنها مربوط به ناپولی بود. وی در مورد این تصمیم که به دلیل مبارزه برای قرار گرفتن در تیم اصلی اتخاذ شده بود، گفت: «هیچ شکی درباره ماندن نداشتم. می‌دانم که توانایی به دست آوردن اعتماد مربی را دارم و شانس خود را بالا می‌بینم. اگر بتوانم از فرصت‌هایم به‌ خوبی استفاده‌ کنم، هدف من تبدیل شدن به یک بازیکن مهم برای تیم است و برای رسیدن به آن دست از تلاش بر نمی‌دارم».

در مورد موضوع مشارکت در حملات باید این را گفت که دنیس ثابت کرده‌ که کیفیت طبیعی وی می‌تواند با یک خلاقیت عالی همراه شود. او تاکنون شش بازی در لالیگای این فصل انجام داده‌ است. در دو بازی که از ابتدا آغاز کرد، یک گل زد، دو پاس گل داد و 84.35% پاس‌هایش سالم به مقصد رسید.

یک چشمه از ذهن بی‌رحم و خلاق این بازیکن را می‌توان در بازی مقابل ختافه، هنگامی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد، مشاهده‌ کرد. تیم 1-0 عقب بود و والورده دنیس را در نیمه دوم به زمین فرستاد. تغییر در روند بازی بلافاصله حس شد و سوارز ثابت کرد که تصمیم سرمربی درست بوده‌ است. در اختیار گرفتن توپ در محوطه جریمه، کیفیت بالا روی کنترل توپ و شوتی بی‌نقص که دروازه ویسنته گایتا را گشود.

برای موفقیت در تیم، کیفیت لازم است، اما برای تبدیل شدن به عضو جدایی ناپذیر تیم، تلاش در درجه نخست قرار دارد. باید به دنیس سوارز برای فهمیدن این حقیقت و ادامه دادن کار خود با تلاش و کیفیت آفرین گفت. امیدواریم که فرم خوب وی ادامه داشته باشد و تیم بتواند جایگزینی مناسب برای ژاوی و اینیستا پیدا کند. کسی که بداند برای موفقیت در زمین بازی، نخست باید در ذهن خود موفقیت کسب کند!
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.