پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رییس فدراسیون اسپانیا: رفتار لوپتگی و رئال مادرید غیر قابل قبول بود

زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
لوئیز ریبالس که در اقدامی شوکه کننده تصمیم به برکناری خولن لوپتگی در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی گرفت در نشست خبری که در اردوی اسپانیا در روسیه برگزار شد از رفتار این مربی و همچنین باشگاه رئال مادرید که بدون اجازه فدراسیون با یکدیگر مذاکرده کردند انتقاد کرد.

ریبالس به نقل از espn گفته:

ما تصمیم به برکناری لوپتگی گرفتیم. بابت زحماتی که تا اینجا برای تیم کشید از او تشکر می کنیم. تیم ملی متعلق به همه اسپانیایی ها است. ما تنها ۵ دقیقه قبل از بقیه مردم از پیوستن او رئال به آگاه شدیم. لوپتگی عملکرد خوبی با تیم داشت و ما از او راضی بودیم اما رفتارش در این مورد قابل قبول نبود. این اتفاق ضربه بزرگی به ما خواهد زد اما اتحادمان را حفظ خواهیم کرد.

با بازیکنان صحبت کردم و به شما قول می دهم که انگیزه آن ها مثل قبل است و تمام تلاش شان برای موفقیت تیم را خواهند کرد. رئال مادرید به دنبال بهترین سرمربی برای خودش است و من مشکلی با این موضوع ندارم اما وظیفه فدراسیون این است که نماینده همه اسپانیایی ها باشد. من قرار بود در جلسه کنگره فیفا شرکت کنم اما به خاطر این موضوع مجبور شدم به اردوی تیم بیایم. می دانم که مورد انتقاد قرار خواهم گرفت اما باید این تصمیم را می گرفتم. رئال و لوپتگی نباید فدراسیون را دور می زدنند. او مربی تیم ملی بود و با فدراسیون قرارداد داشت.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.