پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دل بوسکه: لوپتگی در رئال مادرید موفق خواهد بود

زمان ارسال : چهارشنبه 23 خرداد 1397
ویسنته دل بوسکه، سرمربی پر افتخار سابق رئال مادرید معتقد است که جولن لوپتگی، سرمربی جدید این تیم، در آینده موفق خواهد بود و گزینه مناسبی برای نیمکت این تیم است.

پس از استعفای ناگهانی زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی و سابق رئال مادرید از سمت خود، گمانه زنی های زیادی در مورد جانشین وی مطرح شدند، اما در خبر غیر منتظره دیگری، جولن لوپتگی، سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا به عنوان سرمربی فصل آینده رئال مادرید معرفی شد.

ویسنته دل بوسکه، سرمربی سابق رئال مادرید که این تیم را دو بار قهرمان اروپا کرد به حمایت از سرمربی تیم ملی اسپانیا پرداخت. دل بوسکه در مصاحبه ای گفت:

از نظر من او کار خود را به خوبی قبل در تیم ملی ادامه خواهد داد و این مسئله (قرارداد با رئال مادرید) عملکرد او را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. من همیشه مربیان تیم ملی اسپانیا را زیر نظر داشته ام و فکر می کنم لوپتگی آماده مربیگری در رئال مادرید است.

دل بوسکه در حالی چنین صحبت هایی را مطرح می کند که شایعاتی مبنی بر سفر رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به روسیه و صحبت با لوپتگی و اخراج احنمالی وی درست یک روز پیش از آغاز جام جهانی در رسانه ها منتشر شده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.