پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خرید کوتینیو

زمان ارسال : چهارشنبه 4 مرداد 1396
طرفداری - در خبری فوری رادیو کاتالونیا اعلام کرد بارسلونا با فیلیپه کوتینیو به توافق شخصی با این بازیکن رسیده است. بارسا حالا چراغ سبز لیورپول را نیز دارد و به زودی مذاکرات رسمی را با این باشگاه آغاز خواهد کرد.

کوتینیو که یکی از گزینه‌های فرناندز برای تقویت خط میانی بارسا بود، با داستان‌هایی که پیرامون انتقال احتمالی نیمار به پاری سن ژرمن به وجود آمد، حالا به اولویت آبی اناری‌ها تبدیل شده است. بارسا برای راضی کردن نیمار به ماندن، قصد دارد هر چه سریعتر انتقال کوتینیو که از جمله دوستان صمیمی فوق ستاره برزیلی محسوب می‌شود را نهایی کند.

رسانه‌های کاتالونیایی امروز گزارش داده بودند که بارسا نماینده‌اش را به لندن فرستاده تا با ایجنت کوتینیو مذاکره کند. ظاهرا مذاکرات میان طرفین خوب پیش رفته و توافق شخصی حاصل شده است. رادیو کاتالونیا حتی پا را فراتر گذاشته و می‌گوید لیورپول به بارسلونا چراغ سبز برای مذاکره نشان داده و آماده است مبلغ پیشنهادی آبی اناری‌ها را بشنود. ظاهرا مسی و سوارز نیز کاملا با این انتقال موافقند.

این در حالی است که کلوپ بارها با قاطعیت از فروشی نبودن کوتینیو به خبرنگاران گفته و رسانه‌های کاتالونیایی نیز امروز گفتند که بارسا به نیمار اعلام کرده که به هیچ عنوان حاضر نیست دستمزد او را افزایش دهد. در حالی که همه منتظر مشخص شدن آینده نیمار هستند، حالا پرونده کوتینیو نیز به نقل و انتقالات پیچیده بارسا اضافه شده است.
یعنی میشه همه جیز به نفع بارسا بشه بعد از بدبیاری های زیاد
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.