پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج: شگفتی در مرحله نیمه نهایی! + نظرسنجی مهم

زمان ارسال : جمعه 28 تیر 1398
رقابت های نیمه نهایی مسابقه بهترین فیلم تاریخ نیز با پایان زمان رای گیری به پایان رسید، اما اینبار با شگفتی آفرینی مجموعه فیلم فوق العاده Harry Potter در مقابل مجموعه فیلم Batman در بخش قرن 21، این در حالی بود که اکثر کاربران بتمن را از ابتدای مسابقه از مدعیان اصلی و فینالیست و حتی شاید قهرمان قطعی میدانستند! اما تمام این پیشبینی ها با شگفتی آفرینی مجموعه فیلم هری پاتر غلط از آب درآمد؛ شگفتی که شاید بتوان بخشی از آن را نتیجه دلسوزی بعضی از رای دهندگان با عنوان جلوگیری از تحقیر فیلم دیگر دانست.

در طرف دیگر در همان شب در بخش قرن 20 نیز نزدیک بود همین دلسوزی ها کار دست Godfather قدرتمند بدهد و این فیلم را که تقریبا تمامی کاربران برنده قطعی مسابقه میدانستند حذف کند! اما در نهایت این شگفتی کامل نشد و مجموعه فیلم پدرخوانده قدرت را پس گرفت و پدرخوانده با حذف فایت کلاب به فینال صعود کرد.

بالعکس شب آخر، شب قبل از آن مسابقات بی حاشیه اما با رقابت سنگینی در بین فیلم ها برگزار شد و در رقابت سختی فیلم Leon the professional توانست فیلم رتبه 1 سایت IMDb یعنی Shawshank redemption را شکست دهد و به فینال صعود کند، این در حالی بود که لئون یکبار دیگر نیز در مرحله یک هشتم شاوشنک را حذف کرده بود و شاوشنک در پلی آف مجددا به رقابت بازگشت.
در طرف دیگر و بازهم در رقابتی نسبتا تنگاتنگ مجموعه فیلم Lord of the rings موفق به شکست V for vendetta شد تا در فینال با هری پاتر رقابت کند.

پس نتایج مرحله نیمه نهایی بدین شکل شد:
قرن 20:
Leon the professional - Shawshank redemption برنده لئون

Godfather - Fight Club برنده پدرخوانده

قرن 21:
V for vendetta - Lord of the rings برنده ارباب حلقه ها

Harry Potter - Batman برنده هری پاتر


⭕امشب رقابت رده بندی میان فیلم های Fight Club و Shawshank redemption در بخش قرن 20 و میان Batman و V for vendetta در بخش قرن 21 برگزار خواهد شد و شب بعد رقابت فینال⭕

✔ اما در نهایت باتوجه به اشتباهات بعضی دوستان در رقابت هری پاتر و بتمن آیا بنظر شما این مسابقه باید تکرار شود؟؟

✅ اگر نظر اکثریت با اختلاف مبنی بر تکرار مسابقه بود این رقابت امروز بعد از ظهر تکرار خواهد شد.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.