پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی همبازیان خود را به قتل می‌رساند؟!

زمان ارسال : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398
لیونل اسکالونی سرمربی موقت تیم ملی آرژانتین، در ادعایی جالب و در نوع خود عجیب، مدعی شده است که به دنبال ابداع سیستمی است که آرژانتین در حضور لیونل مسی، دچار سکته نشود و دیگر بازیکنان زیر سایۀ وی قرار نگیرند و هر بازوی قدرتمند آلبی سلسته، به درستی مسیر خود را دنبال کنند، مسئله‌ای که بسیاری از مربیان بزرگ آرژانتین از حل آن در پایان کار عاجز ماندند!



مطمئناً حضور بازیکنی فراتوانمند همانند مسی در ترکیب هر تیمی، نکات مثبت خود را خواهد داشت که برتری را می‌تواند در یک چشم برهم زدن برابر هر رقیبی به آنها هدیه کند، اما آیا اسکالونی متوجه این ماجرا خواهد بود که زیر سلطۀ مسی قرار گرفتن، از سوی دیگر بازیکنان، مسئله‌ای کاملاً غیرارادی و اجتناب ناپذیر است؟! چگونه در تیم ملی آرژانتین که هرگز هیچ ساز و کاری وجود نداشته و نتایج بر اساس درخشش فردی ابرستاره‌ها حاصل شده‌اند، می‌توان انتظار داشت که آنخل دی‌ماریا، مائورو ایکاردی، پائولو دیبالا، گنزالو هیگواین و... در حضور مسی همان ستارگان بی‌رحم باشند؟! در یک اقلیم چرا باید چندین پادشاه را گنجاند؟!
مشخصاً ترکش فوتبال بی‌رحم مسی، به خودی‌ها هم اثابت می‌کند، این نکته را نه اسکالونی و نه هیچ مربی دیگری نباید از ذهن خود فراموش کند، حتی بارسلونای مجهز به مثلث مرگبار MSN نیز از لئو تبعیت می‌کرد و لوئیز سوارز و نیمار، جان فدائیان مسی بودند؛ با در نظر گرفتن این شرایط باید پذیرفت که لئو با بی‌رحمی خاص و دوست داشتنی خود، حتی همبازیان خود را هم به قتل می‌رساند، پس شاید بهتر باشد که لیونل اسکالونی به جای ابداع سیستم شناوری که همه یک مسی باشند، به دنبال ابداع سیستمی برای به نمایش کشیدن مسیِ خوب باشد! چرا که در این صورت شانس موفقیت او چندصدبرابر است!

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.