پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مطلب غیر فوتبالی: رازی برای زندگی بهتر

زمان ارسال : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398

#ارتعاش_وقانون_ارتعاش_چیست؟

ارتعاش شکلی از انرژی است که در تمام سطوح جهان از جمله انسان در جریان است، افکار بالاترین ارتعاش را به جهان هستی ساطع می کنند، هر اندازه جنس یک چیز لطیفتر باشد از ارتعاش بالاتری برخوردار است و ما در هر لحظه دارای ارتعاشیم که یا مثبت است یا منفی، وقتی با چیزی هم ارتعاش میشوید یعنی با ارتعاشات آن چیز هماهنگ هستید و چیزهای هم ارتعاش یکدیگر را جذب میکنند.

وقتی به چیزی می اندیشید فقط دارید فکر میکنید و این ارتعاش نیست و پاسخی دریافت نمیکنید ولی ارتعاش ؛ همسو شدن با هدف و خواسته است مثلا اگر شما آرامش یا ثروت میخواهید این طور باید ارتعاش بفرستید باید همه وجودتان سرشار آرامش یا عاشق پول شود و آن را احساس کنید، این یعنی ارتعاش، شما با پول و آرامش هم ارتعاش میشوید.

بر اساس قانون ارتعاش هر چیزی در حال حرکت است هیچ چیز ساکن نیست، شدت ارتعاش “فرکانس” نامیده می شود و هر چه این فرکانس شدیدتر باشد، انرژی آن ‌بیشتر است،وقتی در مورد چیزی هم صحبت می کنیم در حال فرستادن ارتعاش هستیم.

♨️????ارتعاش = همسو شدن با خواسته+ احساس خوب داشتن است.
و نه???? اینکه ارتعاش=فقط فکر کردن به خواسته.
جهان، بازتابی از خود شماست؛ اگر خود را از درون دوست بداريد و به خود مهر بورزيد و ارج و ارزش نهيد، در زندگی بيرونی نيز همين حالات آشكار خواهد شد! اگر طالب عشق بيشتری هستيد به خود عشق بورزيد، اگر خواهان پذيرفته شدن هستيد خود را بپذيريد و اگر از اعماق وجودتان خود را محترم شماريد، همان سطح احترام را از هستی فراخواهيد خواند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.