پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرحی بر تفکرات انریکه(از سیستم چرخشیش تا نوع بازیکن خریدنش)

زمان ارسال : پنجشنبه 5 اسفند 1395
ببینید انریکه سه مهاجم داره که نمی تونه ونباید هم به صورت چرخشی از اونها استفاده کنه. اینکار کار درستی نیست. بازیکن های در حد سوارز ومسی علاوه بر تلاش برای کسب افتخارات تیمی به دنبال جوایز و افتخارات فردی هم هستن.و برای این کار باید زیاد بازی کنن(حتی بازی های نه چندان حساس وآسون چون تو این بازی ها شانسشون برای گل زنی و غیره بیشتره) تا بتونن بیشتر گل بزنن ودر کل امار شون رو بهتر کنن تا بخت شون برای کسب این عناوین بیشتر بشه (نیمار هم کلا از نیمکت نشینی متنفره حالا به هر دلیل که باشه).
استفاده از سیستم چرخشی برای اون ها بخش بزرگی از انگیزه شون رو میکشه . نارضایتی اون ها برای تیم حاشیه درست میکنه وتمرکز تیم رو بهم میزنه .اگه یادتون باشه دو سال پیش انریکه سعی کردسیستم چرخشی رو به میزان خیلی کمتر برای مهاجمین اعمال کنه (مثلا سعی کرد دربعضی بازی هایی که تیم جلو بود 10 یا 15 دقیقه اخر برای استراحت دادن به مسی یا نیمار اون ها رو تعویض کنه که درهمون ابتدا با نارضایتی شدید مسی و نیمار همراه شد وکلی هم حاشیه ساز شد.درمورد سوارز هم وضع همین طوره )
از طرفی بازی کردن های پشت سر هم و نود دقیقه اییmsn باعث بالا رفتن احتمال اسیب دیدگی ومحرومیت ها شون میشه. و از همه مهمتر باعث خستگی انها مخصوصا در مقاطع پایان فصل میشه و کیفیت بازی اون ها رو پایین میاره.
راه کار انریکه برای این مشکل :
انریکه برای محافظت از خط حمله ی بی جانشینش (از خستگی.مصدومیت . ومحرومیت های احتمالی در طول فصل)به خاطر بازی کردن های پیاپی وظایف دفاعی کمتری از اون ها نسبت به تیم های دیگه طلب میکنه (نهایتا پرس مدافعین در یک سوم دفاعی زمین حریف اون هم بیشتر موقعی که تیم هنوز به گل نرسیده) و بیشتر بار دوندگی و پرس و وظایف دفاعی وتوپ گیری رو به عهده هافبک ها ومدافعین میذاره ..
بنابراین فشار بدنی بیشتری به هافبکها و مدافعین وارد میشه در نتیجه اونها هم نمیتونن تمام فصل این جور بازی کنن واحتمال خستگی و مصدومیت ومحرومیت بین هافبک ها ومدافعین افزایش پیدا میکنه. پس اونها باید استراحت بیشتری نسبت به هافبک ها ومدافعین دیگر تیم ها کنن.
اینجاس که سیستم چرخشی انریکه برای مدافعین وهافبک ها وارد عمل میشه. برای این منظورانریکه یک ترکیب اصلی برای تیمش در نظر گرفت. در جلو MSNدر هافبک بوسکتس.اینیستا.راکتیچ(تاقبل از اینکه رابطش با انریکه شکر آب بشه). تو دفاع هم پیکه.ماسکرانو یوردی آلبا وسرخی روبرتو. که تو بازی های مهم وحساس از اون ها استفاده میکنه. وتوبازی های راحت ونچندان مهم از بقیه استفاده میکنه .خب مشخصه که هیچ هافبک و مدافع بزرگ وستاره وباکیفیت بالا حاضر نیست .تو تیمی باشه که فقط تو بازی هایی که مربی میخاد به بازیکن های اصلیش استراحت بده بهش بازی برسه حتی اگر تعداد این بازی ها کم هم نباشن. وتو تمام مسابقات وبازی های مهم(مثلا لیگ قهرمانان) رو نیمکت بشینه . بنابراین انریکه برای پیاده کردن سیستم چرخشی دست به خرید بازیکن هایی زده که دارای ویژگی های زیر باشن:
1.بازیکن هایی که پر انرژی دونده وتوپ گیر باشن.(به خاطر همون نقشی که انریکه به علت حضور msn ازشون میخواد و قبلا گفتم).در ضمن از نظر انریکه نیازی نیست که از لحاظ خلاقیت. بازی سازی وکارهای تهاجمی در سطح بالایی باشن چون انریکه اون ها رو در مسابقاتی بازی میده(بازی در مقابل تیم های ضعیف) که از نظر اون حضور MSNبرای پیروزی در اون بازی ها کفایت میکنه.
2.( از ویژگی اول هم برای انریکه مهم تره)بازی کن هایی باشن که بشه اون ها رو به راحتی روی نیمکت نشوند.و به همون بازی های آسون ونچندان مهم که بهشون میرسه راضی باشن حتی اکه بدونن این فرصتی که بهشون داده میشه صرفا برای استراحت دادن به بازیکن های اصلی به خاطر امادگی اون ها برای انجام بازی های مهم وحساسه و جایی در ترکیب اصلی ندارن. بنابرین این سطح پایین بازیکن ها (حداقل در فاز حمله) به نفع انریکه هم هست.چون باعث میشه خود این بازیکن ها هم دیگه ادعایی برای حضور در ترکیب اصلی نداشته باشن و به درد سری که مثلا زیدان با خامس وایسکو داره نیفته.
حالا با نگاهی به خرید های انریکه میفهمیم بازیکن هایی رو که خریده دقیقا همین ویژگی رو دارن
حالا اینکه چرا این روش انریکه به خوبی دوسال پیش عمل نکرده و همین مزایا ومعایب این روش انریکه وهمین طورنوع خرید هاش در مطلب بعد سعی میکنم براتون توضیح بدم

(ممنون به خاطر وقتتون)

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.