پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

114- مردی از لامانچا - بخش دوم

زمان ارسال : یکشنبه 2 اردیبهشت 1397
با این وصف گواردیولا او را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد. وقتی اینیستا زمین را ترک کرد بارسلونا با دو گل از منچستر یونایتد جلو بود و سوت پایان یک دقیقه بعد به صدا درمی‌آمد. فرگوسن گفت «گواردیولا و اینیستا بارسلونا رو ساخته اند. ما جای نگاه کردن به مهاجم‌ها به مردان میانی‌شون نگاه میکردیم و نمی‌تونستیم چشم از اونها برداریم.»
اینیستا برای گواردیولا در عصر ستاره سالاریِ بارسا عادی ترین و طبیعی‌ترین بازیکنش شد. پپ گفت «آندره‌س موهاش رو رنگ نمیکنه، گوشواره آویزون نمیکنه، اهل خالکوبی هم نیست. به همین دلیل برای رسانه ها جذابیتی نداره، ولی برای همین هم محبوب طرفدارها شده، چرا که مثل خود اونهاست: ساده و بی ادا.» زیدان اعتقاد داشت اینیستا بر الگوی بازی اسپانیایی‌ها تأثیر عمیقی گذاشته و بازیهایش نیاز به بازنگری دارند. حقیقت این بود درخشش اینیستا در نوکمپ چنان پُرآب وتاب بود که اهمیت بازیهایش در تیم ملی را در سایه قرار داد. درحالیکه یکی از مردان کلیدی اسپانیا طی دوبار قهرمانی یورو و یکبار جام جهانی بود. بهترین بازیکن فینال یورو 2012 که اسپانیا با چهار گل ایتالیا را خرد کرد کسی نبود جز او.
اینیستا، با رفتن ژاوی، بازمانده‌ی مردان میانی عصر طلایی بارسا شد. همه، با نگاه کردن به او، تیکی تاکای سالهای اوج بارسا را دوره کردند. او در اولین ال کلاسیکوِ پاییزی 2016 ـ 2015 چنان درخششی داشت که طرفداران رئال برایش به پا خاستند و شروع کردند به دست زدن. آنهایی که پیشترها فقط برای دو بارساییِ دیگر بلند شده و دست زده بودند: دیه گو مارادونا 1983 و رونالدینیو 2005. او طی پیروزی 0 ـ ۴ بارسا یک گل زد و یک پاس گل ارسال کرد. مردمان روستای فوئنتیلبیا آن شب تا نزدیکی‌های صبح برابر کافه لوخان پایکوبی کردند. تصویر دُن کیشوت را از روی دیوار کافه پایین آوردند و جایش ده ها عکس پسربچه ی رنگ پریده ی خجالتیشان را نصب کردند. قهرمانِ سروانتس جایش را به پسرِ زمینی کوچک اندام خجالتیِ لامانچا داده بود.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.