پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

184- 17 ژوئن 2008 آغاز مربیگری گواردیولا

زمان ارسال : دوشنبه 28 خرداد 1397
منبع: سایت رسمی باشگاه

یک دهه پیش، مربیگری تیم بارسلونا را بر عهده گرفت و در 4 فصل بعنوان مربی بارسا 14 قهرمانی از 19قهرمانی ممکن را بدست آورد.

در 17 ژوئن 2008، پپ گواردیولا جایگزین فرانک رایکارد مربی بلوگراناشد تیم اول را پس از یک فصل عالی با تیم دوم کنترل کرد که در آن از بخش 3 به بخش 2B ارتقا یافت.

در سال 2008/09، تیم پپ لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان را به دست آورد. آنها در آغاز فصل جدید با سوپر جام اسپانیا، سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه سه جایزه دیگر اضافه کردند. که این شش گانه در تاریخ فوتبال بی سابقه است.

فصل دوم در سال 2009/10 نیز با عنوان لیگ و همچنین سه جایزه قبلی را بدست آورد.

در سال 2010/11، بارسا بار دیگر لیگ قهرمانان را به دست آورد. علاوه بر این، آنها عنوان قهرمانی سوم خود و دیگری سوپرجام اسپانیا را اضافه کردند.

گواردیولا اشتیاق و علاقه بازیکنانش را در فصل 2011/12 با یک جفت سوپر جام، یک جام باشگاه های جهانی و کوپا دل ری ادامه داد. گواردیولا مدال طلای مجلس کاتالان را به خود اختصاص داد.

در آخرین بازی که در ورزشگاه visent calderon برگزار شد برنده بارسا گواردیولا با عملکرد فوق العاده و پیروزی 3-0 بود و این یک خداحافظی برای یک مربی منحصر به فرد است که نشان خود را در تاریخ باشگاه ثابت کرده است.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.