پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

186- بارسا در جام جهانی - بخش آخر - روماریو

زمان ارسال : سه شنبه 29 خرداد 1397
در جام جهانی در ایالات متحده آمریکا 12 بازیکن از بارسا در تیمهای ملیشان حضور یافتند که چهار برابر بیشتر از رکورد قبلی است.

نه نفر از کسانی که برای بارسا بازی می کردند به نیمه نهایی رسیدند همانطور که هلند با رونالد کومان به این مرحله رسیدند در حالی که هریستو استوچکف به عنوان بهترین گلزن مسابقات با شش گل از بلغارستان شد.

اما بزرگترین ستاره در سال 1994، روماریو بود. برزیل پنج گل زد و به تیم خود در برابر چهارمین قهرمانی جهان کمک کرد و ایتالیا را در فینال شکست داد. در انجام این کار، او اولین بازیکن فعلی بارسا بود که به این افتخار رسید

او به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد و جایزه بهترین بازیکن فیفای را در سال جاری به دست آورد.

پس از شگفت انگیز شدن در سال 1994، رابطه تیره به طرز وحشیانه ای خلق کرد. اجرای ناکافی و نگرش مشکوک منجر به خروج او از بارسا در سال 1995 شد.

او به برزیل بازگشت و برای فلامنگو بازی کرد، اما در نهایت به اسپانیا بازگشت و پیراهن والنسیا را به تن کرد او قبل از بازنشستگی در قطر و ایالات متحده و استرالیا بازی کرد.

تمام کنندگی، دریبل زنی از خصوصیات بارزی بازی او است.

وی در سال ۲۰۰۹ میلادی از فوتبال خداحافظی نمود. و از سال 2010 وارد سیاست شد وی اولین بازیکن تاریخ فوتبال است که توانسته در ده دقیقه پنج گل در مقابل رم ایتالیا در ورزشگاه المپیک رم به ثمر برساند. این رکورد بعد سال‌ها توسط روبرت لواندوفسکی بازیکن تیم بایر مونیخ در بازی برابر ولفسبورگ شکسته شد لواندوفسکی در ۸ دقیقه پنج گل به ثمر رساند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.