پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

292- زنان هم صاحب توپ طلا میشوند

زمان ارسال : سه شنبه 3 مهر 1397
منبع: ورزش3

 مراسم توپ طلا هر ساله در ماه ژانویه برگزار می‌شود و برای اولین بار از سال 1956، امسال دو توپ طلا اهدا خواهد شد؛ یک توپ به بهترین بازیکن فوتبال مردان و یک توپ به بهترین بازیکن فوتبال زنان.

پاسکال فره، سردبیر مجله مدعی شده که فوتبال زنان در چند سال اخیر به حدی پیشرفت داشته که آنها تصمیم گرفته اند چنین عنوانی را به بهترین بازیکن زن اهدا کنند.

او گفت:" فوتبال بانوان به حدی رسیده که شایسته احترامی مانند فوتبال مردان است. به نظرم پخته شده و بزرگتر و بزرگتر شده است. بیش از 760 میلیون بیننده، بازی‌های جام جهانی 2015 را تماشا کردند که قطعا چنین چیزی بر حسب شانس نیست."

فرانس فوتبال در نسخه ای که روز سه شنبه منتشر خواهد کرد، این موضوع را به صورت رسمی اعلام می‌کند. 15 کاندید بهترین بازیکن زن در کنار 30 کاندید بهترین بازیکن مرد در این نسخه منتشر خواهد شد.

فره ادامه داد:" داورها و ژوری‌های توپ طلا بانوان با فوتبال مردان یکی نیستند. تنها حرفه ای ها رای می‌دهند. من مطمئنم که 40 روزنامه نگار از کشورهایی که فوتبال زنان در آنها رشد چشم گیری داشته، در این رای گیری شرکت خواهند کرد."

توپ طلا و عنوان برترین بازیکن سال فیفا از سال 2010 تا 2015 تجمیع شده بودند ولی از سال 2016، بار دیگر هر کدام عنوانی جداگانه به بهترین بازیکن سال اهدا می‌کنند.
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.